Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Teză - sem I, clasa a X-a, profil tehnic

6 decembrie 2014, 23:46

0 stele | 0 review-uri

Lucrare scrisă la matematică pe semestrul I, pe două rânduri cu nivel mediu de dificultate

Învăţământ liceal - Matematica - Teste - Clasa a 10-a;

Subtip: Teze semestrul I

10emilia
150 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
900 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1132 descărcări

Adăugat la:
28.11.2009

Model de teza pe semestrul I la clasa a-X-a , M2

Învăţământ liceal - Matematica - Teste - Clasa a 10-a;

cocadidi

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1926 descărcări

Adăugat la:
11.12.2009

Teza sem. I - clasa a X-a - M2

Învăţământ liceal - Matematica - Teste - Clasa a 10-a;

mnm | Colegiul Tehnic Radauti

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2769 descărcări

Adăugat la:
21.11.2010

Model de teză pe semestrul I la clasa a X

Învăţământ liceal - Matematica - Teste - Clasa a 10-a;

lipovan | Colegiul Tehnic "Ioan C. Stefanescu" Iasi

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

6 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN