Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx TEZA SEMESTRUL I MATEMATICĂ

16 noiembrie 2019, 05:44

0 stele | 0 review-uri

NIVEL MEDIU

Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 5-a;

Subtip: Teze semestrul I

tucsas
18 materiale
25 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
1547 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste similare

Descărcaţi
0 review-uri
114 descărcări

Adăugat la:
15.06.2022

TEZĂ la matematică pe semestrul al I-lea

Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 5-a;

baba_simut | Scoala Gimnaziala "O.Doamna" Oradea

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
70 descărcări

Adăugat la:
28.06.2022

Teza Semestrul II Clasa a 5-a

Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 5-a;

Mihaifica98

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
120 descărcări

Adăugat la:
30.06.2022

Teză la matematică pe semestrul I - clasa a V-a

Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 5-a;

acor28

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa V!

Ideale pentru intelegerea in mod placut a materiei scolare!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a V-a!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa a VII-a!

Ajutor la teme, teze, simulari si Evaluarea Nationala, clasa a VIII-a, la matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 9 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

181 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN