Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx U8. Calator pe aripile imaginatiei

16 martie 2020, 06:10

0 stele | 0 review-uri

CLASA A II-A

krisaa23
21 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
486 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Planificări similare

Vizualizaţi
0 review-uri
179 descărcări

Adăugat la:
12.03.2023

Unitatea de învătare 8 .Călător pe aripile imaginației

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Planificări - Clasa a 2-a;

manmirela | Scoala Gimnaziala "Avram Iancu" Campia Turzii

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
28 descărcări

Adăugat la:
09.05.2023

Recapitulare- Călător pe aripile imaginației

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Proiecte educaţionale - Clasa a 2-a;

alexutza2101 | Gimnaziul de Stat "Augustin Maior" Reghin

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
57 descărcări

Adăugat la:
19.06.2023

Călător pe aripile imaginației- evaluare

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 2-a;

myca

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN