Utilizarea jocului didactic in activitatea de predare-invatare
3 februarie 2020, 21:58
Articolul are la baza notiuni dobandite in cadrul mobilitatii de formare desfasurata in cadrul programului Erasmus+. Gamification, în contex educațional, reprezintă practica de a utiliza elemente și tehnici de tip joc în contexte reale de non-joc, având ca scop creșterea angajamentului și motivarea elevilor, captarea interesului lor pentru a continua învățarea și astfel, generând rezultate cu impact pozitiv în comportamentul lor de la clasă.
Învăţământ gimnazial - Alte discipline - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
2 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ gimnazial - Alte discipline - Lecţii - Clasa a 6-a;
tatiana_1 | Liceul Teoretic "Orizont"
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Alte discipline - Teste - Clasa a 8-a;
monicaiudit | Liceul Tehnologic Poienile de sub Munte
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Alte discipline - Fişe de lucru - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
ionisac02 | Scoala Gimnaziala "Ion Ungureanu"
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.