valoarea intrebarilor
23 octombrie 2017, 09:11
lectie de recapitulare
Învăţământ gimnazial - Cultura civica - Lecţii - Clasa a 5-a;
Subtip: Proiect de lectie
Metode: Metode activ-participative
Abordări: Abordare interdisciplinara; Abordare integrata
26 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Evaluare sumativă Unitatea I „Omul-fiinţă socială” clasa a V-a
Învăţământ gimnazial - Cultura civica - Teste - Clasa a 5-a;
slivcaalexei | Liceul Teoretic "Ion Luca Caragiale"
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Cultura civica - Teste - Clasa a 5-a;
anka_buzila | Liceul Teoretic "Nicolae Iorga"
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Cultura civica - Teste - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
anka_buzila | Liceul Teoretic "Nicolae Iorga"
0 comentarii
Comentarii (4)
25.10.2017 19:33 bindiu65
Vă rog să-mi explicați ce trebuie să scrie la tehnica „pânza de păianjen” sau mai în detaliu parcurgerea planului (nu prea îmi dau seama de legătura cu obiectivele).
25.10.2017 20:39 tovi1980 - Autor
Este o lectie de recapitulare, nu am cum sa fac planul prea detaliat, fiecare profesor il poate modifica in functie de continutul pro-priu zis al lectiilor si de exemplele concrete discutate cu elevii. Iar fisele de lucru pot fi adaptate fara probleme. De exemplu la cea cu Mirarea, elevii pot scrie rolul mirarii in viata de elev sau de acasa, sau la ce consecinte poate avea mirarea. Nu pretind ca sunt expert, nici macar avasat, doar incepator, asa ca sunt deschis si la sugestii.
26.10.2017 17:33 bindiu65
Mulțumesc pentru răspuns. Nu am avut nici o intenție rea. Fiecare este propriul lui profesor.
26.10.2017 20:24 tovi1980 - Autor
Cu multa placere, nu s-a pus problema de intentii rele. Avand in vedere ca e o materie noua trebuie sa ne bazam pe comunicarea dintre noi astfel incat elevii sa invete.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.