Valori psiho-pedagogice şi sociale ale calităţii educaţiei în învăţământul preşcolar românesc
4 ianuarie 2018, 12:44
Elaborarea unor concluzii şi recomandări cu privire la asigurarea calităţii în educaţie, în interiorul şcolii, presupune atât diagnosticarea situaţiei existente cât şi studierea întregului evantai de factori, care pot determina fie rezistenţa la schimbare, fie facilitarea implementării unei noi strategii.
Învăţământ preşcolar - Activitati integrate - Diverse - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;
Învăţământ preşcolar - Învăţământ special - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;
3605 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
,,Iepurasul asteapta musafiri de Paste''.
Învăţământ preşcolar - Activitati integrate - Lecţii - Grupa mijlocie;
adiac | Scoala Gimnaziala "Mihai Eminescu" Roman
1 comentariu
PROIECT DE ACTIVITATE INTEGRATĂ ,,OGRADA BUNICII”
Învăţământ preşcolar - Activitati integrate - Lecţii - Grupa mijlocie;
adicarmen | Scoala Primara Godeni
0 comentarii
Proiect didactic integrat „Aventuri în lumea poveștilor”
Învăţământ preşcolar - Activitati integrate - Lecţii - Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;
veronicamazilu | Scoala Gimnaziala Asau
4 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.