Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

aplicatie

31 decembrie 2009, 13:42

SPER SA VA FIE DE FOLOS

Descărcaţi fişierul

roxana_valentina07

Comentarii (1)

0 0

03.01.2010 04:35 maratrestian

Deja vorbim despre incluziune, integrarea fiind prin natura evolutiei fenomenelor, preocuparilor in domeniu putin, hai sa spunem, un termen depasit. Nu mai facem individualizarea demersului, ci personalizam actiunea. Este un salt de calitate cerut de context. Exista deja, asemeni PET si PETI, care se refera la educatia timpurie incluziva. Pentru ca este esential sa depistam precoce, timpuriu si sa actionam. Cu cat interventia educativa este mai devreme aplicata, cu atat copilul are sanse mai mari pentru sine, in primul rand. Asta e cel mai important.
Avantajul punctelor pentru educatoare... Of! Cand nu vom mai lua in calcul activitatile care aduc puncte, ci pe cele care sunt de folos cu adevarat copilului si noua , ca evolutie profesionala? Dar, asta ofera evaluarea actuala, asta avem! Succes in preocuparile tale, impliniri si... bucurii!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

66 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN