Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Utilizarea calculatorului in procesul de invatamant

8 februarie 2008, 08:15

Referat prezentat la Simpoziunul cu tema: Optimizarea procesului de invatamant , desf[surat la Scoala cu cls. I-VIII Sf. Vasile , Ploiesti, 8.02.2008

Descărcaţi fişierul

1966

Comentarii (4)

0 0

10.02.2008 11:31 liligrigorescu

Felicitari pentru referat .Daca nu va deranjez poate imi puteti spuneti cate ceva despre rezultatele acestui simpozion la care am participat si eu .

0 0

10.02.2008 11:31 liligrigorescu

Felicitari pentru referat .Daca nu va deranjez poate imi puteti spuneti cate ceva despre rezultatele acestui simpozion la care am participat si eu .

0 0

10.02.2008 15:34 1966 - Autor

Multumesc pentru apreciere. Nu stiu ce rezultate v-ar interesa. asteptam publicarea cartii de teste. Eu cred ca a fost o reusita, pentru ca, cel putin la sectiunea unde am participat eu, nu s-au mai citit referate, ci s-a mers pe prezentarea unor exemple de bune practici, ceea ce a fost un castig pentru toata lumea.

0 0

11.02.2008 06:29 liligrigorescu

Va multumesc pentru raspuns .Eu am participat la sectiunea parteneriate.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

71 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN