Şcoala cu
bune practici

61 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Metoda Kumon

23 august 2009, 02:26

Kumon este o metodă unică de studiu a matematicii şi citirii, metodă proiectată să ajute pe fiecare copil să îşi însuşească noţiunile de bază ale matematicii şi ale cititului, în ceea ce priveşte dezvoltarea abilităţii necesare pentru a lucra la potenţial maxim.

Descărcaţi fişierul

elaela

Comentarii (5)

0 0

23.08.2009 13:34 ildi_sztarna

o metoda interesanta! am lucratsi eu ceva asemanator, doar ca nu repetam fisele pana la rezolvarea lor corecta in intregime. merita sa o putem in aplicare....e multa munca, dar daca sunt rezultate, merita. felicitari!

0 0

23.08.2009 17:51 ioara

Nimic nou sub soare!"Kumon a început acum 50 de ani în Japonia". Întrebare: cursantii lui Kumon au mai apucat să dea teză cu subiect unic?

0 0

24.08.2009 15:00 valinico

Interesant!

0 0

25.08.2009 13:21 cornelia75

Multumim!

0 0

29.08.2009 13:12 viocro

Sunt total de acord cu această metodă doar că noi nu avem cum să o aplicăm pentru că biblia noastră este programa şi planificarea. Învăţarea individualizată presupune ,,timpul copilului" nu pe cel al planificării.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

49 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN