Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Gestionarea conflictelor

'Intr-o organizatie precum institutia de invatamant, pot aparea atat conflicte intre persoane, atunci cand ele reflecta divergentele intre valorile personale, precum si conflictele intergrupuri....

Propus de: dalinahar | 04.02.2009 14:58

0 comentarii

Descărcaţi
doc 70KB

Dimensiuni ale culturii organizationale si forme de manifestare ininstitutia prescolasa

Materialul prezinta o parte teoretica referitoare la specificul culturii organizationale si o parte practica in care sunt descrise elementele culturii organizationale in gradinita.

Propus de: dalinahar | 04.02.2009 14:51

1 comentariu

Descărcaţi
doc 49KB

Planificare activitati extracurricurale

Acesta este un model de planificare a activitatilor extracurriculare din gradinita

Propus de: dalinahar | 04.02.2009 14:45

0 comentarii

Descărcaţi
doc 88KB

PROIECTELE TEMATICE ŞI EFICIENŢA LOR IN ACTUL DIDACTIC

Metoda proiectelor este o strategie de învăţare şi evaluare a cărei caracteristică se concentrează pe efortul deliberat de cercetare, pe căutarea şi găsirea răspunsurilor legate de tema propusă.

Propus de: dalinahar | 04.02.2009 13:50

0 comentarii

Descărcaţi
doc 55KB

Importanta si rolul jocurilor creative in relatiile interpersonale la prescolari

La vârsta preşcolară jocul satisface în cel mai înalt grad nevoia de activitate a copilului, fiind cea mai importantă modalitate de exprimare a copilului preşcolar.

Propus de: dalinahar | 04.02.2009 13:48

0 comentarii

Descărcaţi
doc 58KB

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

672 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN