Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Profesorul, responsabil de servicii psihoeducaționale și Planul de servicii individualizat- abilitare funcțională Expirat

Implicarea cadrelor didactice cu statut de diriginte/învățător din învățământul de masă în procesul de integrare a elevilor cu C.E.S., mai ales în contextul în care școala nu are profesor...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: psihologdragomircorneliu | 28.04.2023 23:32 | 2410 vizualizări

aaa Expirat

aaa

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: psihologdragomircorneliu | 09.03.2023 10:22 | 1889 vizualizări

Activități de voluntariat în cadrul proiectului ”Prevenirea situațiilor de risc școlar prin adaptarea procesului educațional la potențialul psihointelectual al elevului cu cerințe educaționale speciale”. Expirat

Dupa cum stiti, cadrele didactice au obligatia de a realiza activitati de voluntariat conform legislatiei din domeniul educatie si fisei postului. Studenții au obligația de a realiza un anumit...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: psihologdragomircorneliu | 06.02.2023 17:18 | 2318 vizualizări

Realizarea adaptărilor curriculare pentru elevii cu cerințe educaționale speciale din învățământul de masă Expirat

Organizăm on-line o activitate de dezvoltare profesională dedicată studenților de la specializările de psihologie, psihopedagogie specială și științele educației și cadrele didactice din...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: psihologdragomircorneliu | 09.01.2023 22:33 | 3328 vizualizări

Azi: 0 evenimente

«OCTOMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

129 voturi | 8 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN