Şcoala cu
bune practici

49 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Simpozionul naţional al cititorului atemporal „Eşti în trend şi dacă citeşti” 2016, Ediţia a VI-a Expirat

Simpozionul naţional al cititorului atemporal „Eşti în trend şi dacă citeşti”, 2016 se desfăşoară pe parcursul a cinci etape, detaliate la punctul 1. Fiecare unitate de învăţământe/organizaţii...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: turcascristina | 03.03.2016 19:37 | 747 vizualizări

Traditie si umor Expirat

Concursul are la bază necesitatea optimizării activităţilor extraşcolare corelate cu procesul de învăţământ, dorinţa de a promova şi de a pune în valoare cultura, tradiţiile si obiceiurile...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: turcascristina | 02.03.2016 23:38 | 1248 vizualizări

Aportul activităţilor curriculare şi extracurriculare în dezvoltarea educabilului Simpozion internaţional, Arad, 2015 Expirat

Simpozionului internaţional „Aportul activităţilor curriculare şi extracurriculare în dezvoltarea educabilului”, 2015: realizarea unui schimb de experienţă între cadre didactice prin activităţile...

Propus de: turcascristina | 08.04.2015 23:52 | 1097 vizualizări

Festivalul naţional al cititorului atemporal "Eşti în trend şi dacă citeşti", 2015 Expirat

Festivalul naţional al cititorului atemporal "Eşti în trend şi dacă citeşti" promovează activităţile literare interdisciplinare cu scopul de a redescoperi plăcerea de a citi.
Festivalul naţional...

Propus de: turcascristina | 09.04.2015 00:17 | 808 vizualizări

Azi: 14 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

643 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN