Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs și Simpozion “PROBLEME MAJORE ALE OMULUI DIN SECOLUL XXI” (ediția nr.8) Expirat

Problematica abordată în acest proiect, referitoare la consumul de droguri și traficul de persoane, este o realitate a zilelor noastre, iar copiii/tinerii sunt principalele victime. Din ce în ce...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: catavlad | 09.02.2020 18:38 | 1493 vizualizări

SIMPOZION PENTRU ELEVI si EXPOZIȚIE INTERNAȚIONALĂ Expirat

Problematica abordată în acest proiect, referitoare la consumul de droguri și traficul de persoane, este o
realitate a zilelor noastre, iar copiii/tinerii sunt principalele victime. Din ce în ce...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: catavlad | 03.12.2019 21:13 | 2526 vizualizări

Prelungire inscriere - Concurs "PROBLEME MAJORE ALE OMULUI ÎN SECOLUL XXI" CAER2019/pozitia 935 Expirat

Concursul poate contribui la o mai bună implicare a elevilor și cadrelor didactice în prevenirea extinderii acestor fenomene, la stimularea unui comportament preventiv la elevi, a unei atitudini...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: catavlad | 17.02.2019 20:40 | 1438 vizualizări

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN