Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Simpozionul internaţional "Lectura – sub presiunea canonului?" Expirat

În perioada 19-20 martie 2010, Colegiul Naţional „Ion Creangă” din Bucureşti organizează cea de-a treia ediţie a simpozionului internaţional dedicat lecturii, sub genericul "Lectura...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: rodica_lazarescu | 24.01.2010 15:14 | 2406 vizualizări

Simpozionul international Lectura - modalitate de armonizare interculturala Expirat

In perioada 27-28 martie 2009, la Colegiul National "Ion Creanga" din Bucuresti se va desfasura simpozionul international Lectura - modalitate de armonizare interculturala. Presedintele de onoare...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: rodica_lazarescu | 17.02.2009 00:07 | 2428 vizualizări

Concurs naţional de eseu critic pentru liceeni « Petru MIhai Gorcea » - online Expirat

Proiectul îşi propune menţinerea în conştiinţa publică a regretatului profesor şi critic literar Petru Mihai Gorcea, prin permanenta confruntare a discursului său cu spiritul critic al...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: rodica_lazarescu | 03.05.2010 10:53 | 1002 vizualizări

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

3 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN