Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
230 descărcări

Adăugat la:
06.09.2022

Evaluare inițială la Limba și literatura română Clasa a VIII-a (dizabilități moderate)

Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Fişe de lucru - Clasa a 8-a;

greabviorica | Centru scolar pentru educatie incluziva Nr.2 Bistrita

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
116 descărcări

Adăugat la:
30.08.2022

vb de grupa 1, grupa 2

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Fişe de lucru - Clasa a 6-a;

corny2 | Scoala Gimnaziala Nr.2 Peris

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
361 descărcări

Adăugat la:
12.01.2020

Agenda de lectură (poezii)

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

Prof_Cristian89 | Gimnaziul "Constantin Negruzzi"

5 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
3576 descărcări

Adăugat la:
18.10.2013

Parti de propozitie

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

bcamelia | Scoala Gimnaziala "Romulus Cioflec" Araci

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 16 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

62 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN