Şcoala cu
bune practici

49 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Constientizarea elevilor cu privire la trebuinţele lor educative

“Consilierea” de către învăţător sau profesorul diriginte este primul pas în stabilirea şi corectarea disfuncţionalităţilor ce acţionează asupra elevului.

Propus de: geaninai | 05.02.2010 18:14

0 comentarii

Descărcaţi
doc 43KB

5 note

Inadaptare şcolară vs. imaturitate şcolară

Analiza comparativă a fenomenelor de „inadaptare şcolar㔠şi „imaturitate şcolară”

Propus de: geaninai | 31.01.2010 17:29

0 comentarii

Descărcaţi
doc 39KB

3 note

Program de mediere

Program de mediere a relaţiilor dintre

elevi sau dintre elevi si profesori

Propus de: geaninai | 31.01.2010 17:21

0 comentarii

Descărcaţi
doc 42KB

1 notă

Interacţiunile pozitive părinţi-copii

Este uşor să jefuim un copil de dragostea noastră. Fără să ne dăm seama, noi reacţionăm la atitudinea lui negativă, pedepsindu-l pe nedrept sau rănindu-i simţămintele sensibile prin cuvintele şi...

Propus de: geaninai | 31.01.2010 17:16

0 comentarii

Descărcaţi
doc 47KB

3 note

Devianţa şi integrarea socială

În cadrul fiecărei societăţi, al unui grup se manifestă tendinţa de a-şi menţine echilibrul, ordinea socială şi normativă. În acest scop societatea şi-a creat mecanisme specifice de socializare şi...

Propus de: geaninai | 31.01.2010 17:15

0 comentarii

Descărcaţi
doc 44KB

1 notă

„Conformitate” şi „conformism”

„Conformitate” şi „conformism” la nivelul grupului şcolar

Propus de: geaninai | 31.01.2010 17:08

0 comentarii

Descărcaţi
doc 38KB

1 notă

Azi: 14 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

643 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN