Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Prezentare proiect Erasmus+ REAL IT, 2020-1-RO01-KA102-078788

11 elevi de la Liceul Teoretic "Vasile Alecsandri", Săbăoani au participat la activitățile proiectului Erasmus+ REAL IT, 2020-1-RO01-KA102-078788, proiect de mobilitate în domeniul educației și...

Propus de: CojanLilioara | 01.11.2021 08:10

0 comentarii

Descărcaţi
pdf 4MB

0 note

Inceput de cariera IT

In perioada 2-22 septembrie 2018, 16 elevi de la Liceul Teoretic "Vasile Alecsandri" Sabaoani au participat la mobiltatea organizata in Barcelos, Portugalia in cadrul proiectului Erasmus+ "INCEPUT...

Propus de: CojanLilioara | 14.11.2018 12:10

0 comentarii

Descărcaţi
pdf 4MB

0 note

"Competente de grafica IT - o sansa pentru viitor" - proiect Erasmus+, nr 2015-1-RO01-KA102-014270, beneficiar Liceul Teoretic "Vasile Alecsandri" Sabaoani.

Rezumatul activitatilor desfasurate de cei 17 elevi de la Liceul Teoretic ”Vasile Alecsandri” Sabaoani, care au participat la mobilitatea Erasmus+ organizata în Granada, Spania, flux1, perioada de...

Propus de: CojanLilioara | 18.08.2016 14:07

0 comentarii

Descărcaţi
pdf 4MB

0 note

Proiect Erasmus+, nr 2015-1-RO01-KA102-014270, titlul "Competente de grafica IT - o sansa pentru viitor", beneficiar Liceul Teoretic "Vasile Alecsandri" Sabaoani.

Descrierea activitatilor desfasurate de cei 17 elevi de la Liceul Teoretic ”Vasile Alecsandri” Sabaoani, care au participat la mobilitatea Erasmus+ organizata în Granada, Spania, flux2, perioada...

Propus de: CojanLilioara | 18.08.2016 14:07

0 comentarii

Descărcaţi
pdf 1MB

0 note

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN