Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
124 descărcări

Adăugat la:
11.11.2023

„Zâna stelelor de gheață/A sosit de dimineață”

Învăţământ preşcolar - Activitati integrate - Lecţii - Grupa mică;

aannddrreeaa1 | Gradinita cu program prelungit Nr.1 Hunedoara

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
54 descărcări

Adăugat la:
11.11.2023

„Surprizele Zânei Primăvara!”

Învăţământ preşcolar - Activităţi de dezvoltare personală (ADP) - Lecţii - Grupa mijlocie;

aannddrreeaa1 | Gradinita cu program prelungit Nr.1 Hunedoara

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
49 descărcări

Adăugat la:
11.11.2023

„Surprizele Zânei Primăvara!”

Învăţământ preşcolar - Activităţi liber alese (ALA) - Lecţii - Grupa mijlocie;

aannddrreeaa1 | Gradinita cu program prelungit Nr.1 Hunedoara

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
33 descărcări

Adăugat la:
11.11.2023

„Surprizele Zânei Primăvara!”

Învăţământ preşcolar - Activităţi liber alese (ALA) - Lecţii - Grupa mijlocie;

aannddrreeaa1 | Gradinita cu program prelungit Nr.1 Hunedoara

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
93 descărcări

Adăugat la:
11.11.2023

„Surprizele Zânei Primăvara!”

Învăţământ preşcolar - Activităţi pe domenii experienţiale (ADE) - Lecţii - Grupa mijlocie;

aannddrreeaa1 | Gradinita cu program prelungit Nr.1 Hunedoara

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 11 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN