Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Descărcaţi
0 review-uri
136 descărcări

Adăugat la:
13.12.2023

Plan de intervenție personalizat - clasa a III-a /DMU

Învăţământ primar - Învăţământ special - Diverse - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

CRINATOLCA | Centru scolar pentru educatie incluziva Nr.2 Bistrita

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
651 descărcări

Adăugat la:
13.12.2023

Fișă de evaluare finală clasa a II-a, Limba română

Învăţământ primar - Învăţământ special - Teste - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;

CRINATOLCA | Centru scolar pentru educatie incluziva Nr.2 Bistrita

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
77 descărcări

Adăugat la:
07.12.2023

Test de evaluare inițiala -clasa a IV-a / DMU

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 4-a;

CRINATOLCA | Centru scolar pentru educatie incluziva Nr.2 Bistrita

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
54 descărcări

Adăugat la:
07.12.2023

FIȘĂ DE LUCRU- BALADA UNUI GREIER MIC (George Topârceanu)

Învăţământ primar - Învăţământ special - Fişe de lucru - Clasa a 3-a;

CRINATOLCA | Centru scolar pentru educatie incluziva Nr.2 Bistrita

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
232 descărcări

Adăugat la:
07.12.2023

"În așteptarea Sărbătorii de Paște”-Proiect de activitate integrată

Învăţământ primar - Învăţământ special - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;

CRINATOLCA | Centru scolar pentru educatie incluziva Nr.2 Bistrita

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

675 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN