Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
906 descărcări

Adăugat la:
04.04.2015

Program de educatie remediala

Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a;

marioaranemes | Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Târgu Lăpuş

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
97 descărcări

Adăugat la:
04.04.2015

Graficul activitatilor educative 2014-2015

Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a;

marioaranemes | Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Târgu Lăpuş

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
457 descărcări

Adăugat la:
03.04.2015

Proiect de activitate logopedica - citit-scrisul selectiv

Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 6-a;

marioaranemes | Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Târgu Lăpuş

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
1615 descărcări

Adăugat la:
25.01.2015

Fisa de evaluare semestriala - dislexie

Învăţământ primar - Învăţământ special - Teste - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

marioaranemes | Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Târgu Lăpuş

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
3958 descărcări

Adăugat la:
08.09.2013

Recomandat de moderator Test initial alexo-agrafie

Învăţământ primar - Învăţământ special - Teste - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

marioaranemes | Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Târgu Lăpuş

7 au spus Mulţumesc.   2 comentarii

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

675 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN