Şcoala cu
bune practici

61 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
857 descărcări

Adăugat la:
25.01.2009

Fişă de lucru literele a-s

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa 1;

nutiu

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
388 descărcări

Adăugat la:
17.02.2008

Limba română

Învăţământ primar - Alte discipline - Lecţii - Clasa a 4-a;

nutiu

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1384 descărcări

Adăugat la:
17.02.2008

Muntii Carpati

Învăţământ primar - Geografie - Lecţii - Clasa a 4-a;

nutiu

7 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Vizualizaţi
0 review-uri
1452 descărcări

Adăugat la:
17.02.2008

Drepturile copiilor

Învăţământ primar - Educatie civica - Lecţii - Clasa a 4-a;

nutiu

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1583 descărcări

Adăugat la:
16.02.2008

Drepturile copiilor

Învăţământ primar - Educatie civica - Lecţii - Clasa a 4-a;

nutiu

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1007 descărcări

Adăugat la:
16.02.2008

Drepturile copilului

Învăţământ primar - Educatie civica - Proiecte educaţionale - Clasa a 4-a;

nutiu

24 au spus Mulţumesc.   3 comentarii

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

51 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN