Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
100 descărcări

Adăugat la:
23.11.2020

Contribuția disciplinelor la profilul de formare al elevului de clasa a IV-a

Învăţământ primar - Alte discipline - Diverse - Clasa a 4-a;

v-madelaine | Scoala Gimnaziala Nr.16 Ion Luca Caragiale Pitesti

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
217 descărcări

Adăugat la:
23.11.2020

Profilul de formare prezentat parintilor in clasa pregatitoare

Învăţământ primar - Resursele elevilor - Creaţii literare - Clasa pregatitoare;

v-madelaine | Scoala Gimnaziala Nr.16 Ion Luca Caragiale Pitesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
531 descărcări

Adăugat la:
23.11.2020

Competențe cheie. Numerele naturale 0-10

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa pregatitoare;

v-madelaine | Scoala Gimnaziala Nr.16 Ion Luca Caragiale Pitesti

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1174 descărcări

Adăugat la:
20.09.2020

Planificare Dezvoltare Personala, clasa I, 2020-2021

Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Creaţii ştiinţifice - Clasa 1;

v-madelaine | Scoala Gimnaziala Nr.16 Ion Luca Caragiale Pitesti

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
664 descărcări

Adăugat la:
04.05.2020

,,Jucariile unui copil cuminte'' de George Cosbuc

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa pregatitoare;

v-madelaine | Scoala Gimnaziala Nr.16 Ion Luca Caragiale Pitesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

672 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN