Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Descărcaţi
0 review-uri
9 descărcări

Adăugat la:
10.03.2021

Remodelarea parţială sau generală a sistemului de management educaţional

Învăţământ liceal - Socio-umane - Diverse - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;

nicole83 | Colegiul Economic "Mihail Kogalniceanu" Focsani

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
5 descărcări

Adăugat la:
10.03.2021

Crearea şi menţinerea avantajelor competitive în sistemul de învăţământ

Învăţământ liceal - Socio-umane - Diverse - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;

nicole83 | Colegiul Economic "Mihail Kogalniceanu" Focsani

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
4 descărcări

Adăugat la:
10.03.2021

Dezvoltarea resurselor umane în învăţământul preuniversitar

Învăţământ liceal - Socio-umane - Diverse - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;

nicole83 | Colegiul Economic "Mihail Kogalniceanu" Focsani

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
3 descărcări

Adăugat la:
10.03.2021

Gestiunea si dezvoltarea resurselor umane în învăţământul preuniversitar

Învăţământ liceal - Socio-umane - Diverse - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;

nicole83 | Colegiul Economic "Mihail Kogalniceanu" Focsani

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
91 descărcări

Adăugat la:
10.03.2021

Managementul resurselor umane în şcoală

Învăţământ liceal - Socio-umane - Diverse - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;

nicole83 | Colegiul Economic "Mihail Kogalniceanu" Focsani

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 10 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

51 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN