![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Accentele demersului didactic . Activitatea 2.2.b. CRED
Învăţământ gimnazial - Matematica - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
081976 | Scoala generala Nr.1 Toplita-Vale
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Exemplu interesant. Activitatea 1.1 CRED
Învăţământ gimnazial - Matematica - Diverse - Clasa a 7-a;
081976 | Scoala generala Nr.1 Toplita-Vale
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Învăţământ gimnazial - Matematica - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
081976 | Scoala generala Nr.1 Toplita-Vale
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Proiectarea unei programe şcolare. Activitatea 1.3.2 CRED
Învăţământ gimnazial - Matematica - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
081976 | Scoala generala Nr.1 Toplita-Vale
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Învăţământ gimnazial - Matematica - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
081976 | Scoala generala Nr.1 Toplita-Vale
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Învăţământ gimnazial - Matematica - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
081976 | Scoala generala Nr.1 Toplita-Vale
0 comentarii
Pagina 1 din 1