Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Descărcaţi
0 review-uri
328 descărcări

Adăugat la:
09.07.2019

Pronumele - consolidare cls. a V-a

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 5-a;

felicia22 | Scoala Gimnaziala Nr.2 Motru

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
209 descărcări

Adăugat la:
25.06.2019

Elev de M Sântimbreanu

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 5-a;

felicia22 | Scoala Gimnaziala Nr.2 Motru

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
497 descărcări

Adăugat la:
25.06.2019

Proiect de lectie - Descrierea

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 6-a;

felicia22 | Scoala Gimnaziala Nr.2 Motru

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
1 review
4917 descărcări

Adăugat la:
14.01.2013

Sobieski si romanii

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 6-a;

felicia22 | Scoala Gimnaziala Nr.2 Motru

7 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Vizualizaţi
0 review-uri
3641 descărcări

Adăugat la:
23.08.2012

Recomandat de moderator Verbul

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 5-a;

felicia22 | Scoala Gimnaziala Nr.2 Motru

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2535 descărcări

Adăugat la:
23.08.2012

Recomandat de moderator Praslea cel voinic

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 5-a;

felicia22 | Scoala Gimnaziala Nr.2 Motru

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

672 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN