Şcoala cu
bune practici

49 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Descărcaţi
0 review-uri
1558 descărcări

Adăugat la:
16.12.2014

Numarul cinci

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa pregatitoare;

magda | Liceul Teoretic Techirgiol

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1785 descărcări

Adăugat la:
30.11.2010

proiect de lectie

Învăţământ primar - Abilităţi practice/ Educaţie tehnologică - Lecţii - Clasa 1;

magda | Liceul Teoretic Techirgiol

3 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Vizualizaţi
0 review-uri
3681 descărcări

Adăugat la:
17.11.2010

Proiect de lectie matematica

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa 1;

magda | Liceul Teoretic Techirgiol

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
248 descărcări

Adăugat la:
26.09.2007

unitati de invatare

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa a 3-a;

magda | Liceul Teoretic Techirgiol

5 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1060 descărcări

Adăugat la:
29.11.2006

proiect de lectie

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa 1;

magda | Liceul Teoretic Techirgiol

4 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Vizualizaţi
0 review-uri
232 descărcări

Adăugat la:
21.11.2006

Proiect didactic

Învăţământ primar - Discipline opţionale - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a;

magda | Liceul Teoretic Techirgiol

5 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Azi: 15 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

643 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN