Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
287 descărcări

Adăugat la:
01.09.2019

Romantismul ȋn context european

Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;

MuresanGabriela | Liceul Teoretic "Ana Ipatescu" Gherla

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
685 descărcări

Adăugat la:
01.09.2019

Descrierea subiectivă (artistică , expresivă)

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

MuresanGabriela | Liceul Teoretic "Ana Ipatescu" Gherla

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
1426 descărcări

Adăugat la:
01.09.2019

Genul dramatic- consolidare

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

MuresanGabriela | Liceul Teoretic "Ana Ipatescu" Gherla

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
124 descărcări

Adăugat la:
01.09.2019

„Suflete tari” de Camil Petrescu- Caracterizarea personajului feminin, Ioana Boiu

Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;

MuresanGabriela | Liceul Teoretic "Ana Ipatescu" Gherla

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
311 descărcări

Adăugat la:
01.09.2019

Adverbul- lecție mixtă

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 6-a; Clasa a 7-a;

MuresanGabriela | Liceul Teoretic "Ana Ipatescu" Gherla

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 11 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN