Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
70 descărcări

Adăugat la:
20.03.2024

MEM, Adunarea 0-20, IC 1, grad I

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa 1;

Alexandra_Smarandoiu96 | Scoala Gimnaziala Nr.2 Popesti Leordeni

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
53 descărcări

Adăugat la:
20.03.2024

Dezvoltare personala-Prieten cu animalele

Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Lecţii - Clasa pregatitoare;

Alexandra_Smarandoiu96 | Scoala Gimnaziala Nr.2 Popesti Leordeni

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
22 descărcări

Adăugat la:
20.03.2024

Avap- Bradul, lectie grad II

Învăţământ primar - Abilităţi practice/ Educaţie tehnologică - Lecţii - Clasa pregatitoare;

Alexandra_Smarandoiu96 | Scoala Gimnaziala Nr.2 Popesti Leordeni

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
56 descărcări

Adăugat la:
20.03.2024

Numarul si cifra 9 Proiect didactic inspectie grad II

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa pregatitoare;

Alexandra_Smarandoiu96 | Scoala Gimnaziala Nr.2 Popesti Leordeni

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
41 descărcări

Adăugat la:
18.03.2024

Proiect didactic Sunetul si Litera C si c

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa pregatitoare;

Alexandra_Smarandoiu96 | Scoala Gimnaziala Nr.2 Popesti Leordeni

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 11 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN