Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
3533 descărcări

Adăugat la:
16.11.2011

Test sumativ interpretat

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 5-a;

SimonaBarzu | Scoala Gimnaziala "Otilia Cazimir" Cotu Vames

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1898 descărcări

Adăugat la:
18.05.2011

Teză sem II clasa a VIII-a (interpretată)

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 8-a;

SimonaBarzu | Scoala Gimnaziala "Otilia Cazimir" Cotu Vames

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
3835 descărcări

Adăugat la:
18.05.2011

Teza sem al II-lea

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 5-a;

SimonaBarzu | Scoala Gimnaziala "Otilia Cazimir" Cotu Vames

1 a spus Mulţumesc.   1 comentariu

Vizualizaţi
0 review-uri
4679 descărcări

Adăugat la:
01.04.2011

Recomandat de moderator test- Părţile de vorbire neflexibile

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 7-a;

SimonaBarzu | Scoala Gimnaziala "Otilia Cazimir" Cotu Vames

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2236 descărcări

Adăugat la:
01.04.2011

test Pronume

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 7-a;

SimonaBarzu | Scoala Gimnaziala "Otilia Cazimir" Cotu Vames

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2217 descărcări

Adăugat la:
01.04.2011

test predicatul/ interpretat

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 6-a;

SimonaBarzu | Scoala Gimnaziala "Otilia Cazimir" Cotu Vames

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

52 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN