Orice strategie didactică este rezultatul interacţiunii mai multor procedee, fiind o succesiune de operaţiuni, care urmăresc multiple obiective didactice.
Învăţământ gimnazial | Limba şi literatura română
Propus de: braiesti | 10.11.2019 20:42 | 2880 vizualizări
Metode şi strategii activ-participative folosite în predarea-învăţarea limbii române
Metodele şi strategiile activ-participative folosite în cadrul unei lecţii de limba română devin moduri acţionale şi procedurale care stimulează capacitatea de exploatare şi descoperire, analiză...
Învăţământ gimnazial | Limba şi literatura română
Propus de: braiesti | 17.07.2019 09:31 | 3710 vizualizări
Importanţa elementelor nonverbale în comunicarea didactică
În comunicarea didactică, alături de cuvânt participă şi alte tipuri de semne transmiţătoare de mesaj, cum ar fi: mimica, ritmul vorbirii, volumul vocii, gesturile, tonul, mişcările şi postura...
Învăţământ gimnazial | Limba şi literatura română
Propus de: braiesti | 03.01.2019 20:35 | 3716 vizualizări
Pagina 1 din 1