Discipline psihologice şi pedagogice
- Limba şi literatura română
- Limbi moderne
- Matematica
- Fizica
- Chimie
- Biologie
- Istorie
- Geografie
- Socio-umane
- Economie
- Educaţie fizică şi sport
- Filosofie
- Discipline psihologice şi pedagogice
- Religie/Istoria religiilor
- Arte
- Informatică
- Tehnologii
- Educatie antreprenoriala
- Consiliere si orientare
- Alte discipline
- Discipline opţionale
- Limbi materne
- Învăţământ special
- Resursele elevilor
Toate
Propuneţi un materialMoara cu noroc- categorii temperamentale
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Proiecte educaţionale - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 13-a;
0 comentarii
MARIA MONTESSORI - o alterbativă educațională
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Proiecte educaţionale - Clasa a 12-a;
MIMAMI | Scoala de Arte si Meserii Dagata
0 comentarii
PPT- Lecția TEMPERAMENTUL, PSIHOLOGIE, clasa a X-a
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Diverse - Clasa a 10-a;
RAMONARADUCAN | Colegiul National "George Baritiu" Cluj-Napoca
0 comentarii
Proiect de lecție - consiliere GESTIONARE CONFLICTELOR
Învăţământ liceal - Consiliere si orientare - Proiecte educaţionale - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
RAMONARADUCAN | Colegiul National "George Baritiu" Cluj-Napoca
0 comentarii
PLAN DE INTERVENȚIE PERSONALIZAT -elev cls.XII
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Proiecte educaţionale - Clasa a 12-a;
petremonica | Scoala Speciala Valea Mare-Stefanesti
0 comentarii
Managementul instituțiilor de învățământ-paradigme europene.
Învăţământ liceal - Filosofie - Diverse - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
anca_zsi | Colegiul National "Petru Rares" Beclean
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Proiecte educaţionale - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
0 comentarii
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Diverse - Clasa a 12-a;
papucita | Clubul Copiilor Tibanesti
0 comentarii
Proiectarea unui test de evaluare
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Diverse - Clasa a 12-a;
papucita | Clubul Copiilor Tibanesti
0 comentarii
TIPURI DE EVALUARE -clasificare
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Diverse - Clasa a 12-a;
papucita | Clubul Copiilor Tibanesti
0 comentarii
REGULILE UNEI EVALUĂRI EFICIENTE
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Diverse - Clasa a 12-a;
papucita | Clubul Copiilor Tibanesti
0 comentarii
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Diverse - Clasa a 12-a;
papucita | Clubul Copiilor Tibanesti
0 comentarii
FUNCȚIILE SISTEMULUI DE ÎNVĂȚARE DE TIP BLENDED-LEARNING (ÎNVĂȚARE MIXTĂ/HIBRIDĂ)
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Diverse - Clasa a 12-a;
papucita | Clubul Copiilor Tibanesti
0 comentarii
ALTERNATIVĂ ÎN DIMINUAREA STRESULUI ȘCOLAR
Învăţământ liceal - Consiliere si orientare - Diverse - Clasa a 12-a;
papucita | Clubul Copiilor Tibanesti
0 comentarii
„MANAGEMENTUL CLASEI “ – O ALTERNATIVĂ SAU UN COMPLEMENT NECESAR
Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice - Diverse - Clasa a 12-a;
269101 | Colegiul National "Octavian Goga" Marghita
0 comentarii