CLOTHES LESSON PROIECT DE LECTIE
Plan de lectie clasa a X-a, recapitulare
16.07.2020 17:26
Nivel de dificultate: uşor
Profesorul isi propune sa recapituleze meseriile si hainele. Componenta acestei clase este una mai speciala, deoarece elevii care fac parte din ea sunt elevi cu probleme:-1 elev cu Sindrom Down, 6 elevi autisti si 3 elevi cu tulburari de invatare. Lectia a fost gandita pentru ei continand activitati pentru nivelul lor, activitati care sunt atractive si bine integrate. Se folosesc prezentarile power point pentru prezentarea informatiei ce va fi recapitulata. Pentru spargerea ghetii se foloseste un rebus, iar pentru exersare se folosesc fise de lucru, activitati de repetare (elevii repeta dupa profesor cuvintele ce se refera la haine si meserii), activitati de citirea(citesc cu ce haine sunt imbracati alti oameni) si activitati de descriere (elevii prezinta cu se sunt imbracati). La final ei sunt laudati pentru munca depusa si sunt notati.
10 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)“Guess who? – Adjective word order “
Plan de lectie -Ordinea adjectivelor, clasa a VIII-a
16.07.2020 17:08
Nivel de dificultate: mediu
Lectia incepe cu prima etapa (warm-up) prin care profesorul incearca sa le trezeasca interesul elevilor. Dupa verificarea temei, in etapa urmatoare (presentation) elevii trebuie sa asculte un text avand ca scop introducerea noii teme. Elevii citresc lectia pe roluri, iar profesorul prin intrebari ajutatoare puse elevilor, preda lectia aratand care sunt regulile si ordinea corecta a adjectivelor intr-o propozitie. Pentru urmatoarele etape ('practice' si 'production') elevii lucreaza individual, pe perechi sau in grupuri pentru a exersa si consolida informatia. Totodata asculta si un cantec a lui Louis Armstrong, "What a wonderful World'' (,,Ce lume minunata'') pentru a gasi mai multe adjective.
10 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Plan de lectie gramatica
16.07.2020 16:51
Nivel de dificultate: mediu
Planul de lectie este pentru clasa a V-a, prin care profesorul isi propune sa exerseze Prezentul simplu si prezentul continu. Astfel, elevii prin joc, mima, exercitii si voie buna exerseaza si consolideaza cele doua timpuri. Ei sunt antrenati, incurajati sa lucreze individual, in perechi si pe grupuri pentru a putea atinge obiectivele propuse de profesor. Isi exerseaza in acelasi timp si abilitatile de vorbire, citire, audiere si scriere.
10 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Plan de lectie manual Fairyland, clasa a IV-a
16.07.2020 16:40
Nivel de dificultate: mediu
In partea de inceput sunt prezentate clasa, manual, lectia ('Omuletul verde'), tema (trecutul verbului 'to be', adjective ce arata stari), scopul (achizitionarea de informatii noi) si obiectivele. Procesul de predare-invatare se face prin activitati variate (cantec, joc de mima, utilizarea de imagini, a fiselor de lucru si a casetofonului) si se lucreaza individual, in perechi si pe grupuri. Datorita activitatilor variate, elevii nu se plictisesc si sunt stimulati si se implica, astfel fiind martorii procesului lor de invatare.
10 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)You shouldn’t move it. Parts of the body.
Plan de lectie despre partile corpului
16.07.2020 16:20
Nivel de dificultate: mediu
Planul de lectie se adreseaza elevilor de clasa a VI-a care isi imbogatesc vocabularul cu parti noi ale corprului (acestea sunt studiate pentru prima oara in ciclul primar). Lectia se focuseaza pe invatarea de continut nou implicand elevii cat mai mult in procesul de predare-invatare, utilizand metode moderne: jocul, brainstorming-ul si tipuri de interactiune foarte variate: profesorul cu toata clasa, profesor-elev, elev-elev, elev-profesor cat si metode de lucru diverse: individual, pe perechi, pe grupuri.
Pentru introducerea temei se prezinta un video cu partile corpului si cu ajutorul imaginilor se realizeaza activitati menite sa prezinte, sa exerseze continutul. Deasemenea pentru exersare se apeleaza si la jocul didactic. Activitatile sunt variate si menite sa creeze o atmosfera placuta de predare-invatare in care elevii sunt implicati si 'provocati' sa participe si sa se implice cat mai mult.
10 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)“Checkpoint Units 3-4“, Fairyland 3A
Plan de lectie foarte bun
16.07.2020 15:53
Nivel de dificultate: mediu
Planul de lectie este corect structurat si contine etapele unei lectii realizate in limba engleza. Lectia se adreseaza elevilor de clasa a III-a; manualul este Fairyland3 si tema lectiei este recapitularea unitatilor 3 si 4: verbul 'a fi', numerele de la 10-20, membrii familiei si meseriile. Apoi sunt prezentate obiectivele lectiei, materialele folosite si etapele lectiei. Lectia este dinamica, contine metode interactive si mijloace de realizare moderne. Elevii se joaca, mimeaza, ghicesc, canta, toate imbinate armonios pentru a consolida si recapitula materialul invatat deja. Elevii inteactioneaza intre ei, cu profesorul intr-un mediu placut si relaxant, astfel atingandu-se obiectivele urmarite de profesor.
10 review-uri
Review util:
Da (1) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)plan individualizat elevi cu CES- limba franceza 7
Un plan de interventie personalizat foarte bun
16.07.2020 15:25
Nivel de dificultate: uşor
Planul de interventie personalizat contine informatiile necesare realizarii corecte unui PIP. In partea de inceput se prezinta elevul si problemele si dificultatile cu care se confrunta acesta. Concluzia la care s-a ajuns a fost dupa realizarea evaluarii complexe a elevului de cl. a VII-a si care il ajuta pe profesor in realizarea cat mai corecta si obiectiva a PIP-ului. Apoi sunt prezentate obiectivele care sunt urmarite, continuturile, metodele si mijloacele de realizare a lor, precum si metode si instrumente de evaluare ale elevului.Evaluarile ajuta profesorul sa vada care dintre obiectivele propuse au fost atinse si care dintre ele mai trebuie revizuite.
10 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)plan individualizat elevi cu CES- limba franceza 6
Un PIP foarte bun
16.07.2020 15:24
Nivel de dificultate: uşor
Planul de interventie personalizat contine informatiile necesare realizarii corecte unui PIP. In partea de inceput se prezinta elevul si problemele si dificultatile cu care se confrunta acesta. Concluzia la care s-a ajuns a fost dupa realizarea evaluarii complexe a elevului de cl. a VI-a si care il ajuta pe profesor in realizarea cat mai corecta si obiectiva a PIP-ului. Apoi sunt prezentate obiectivele care sunt urmarite, continuturile, metodele si mijloacele de realizare a lor, precum si metode si instrumente de evaluare ale elevului.Evaluarile ajuta profesorul sa vada care dintre obiectivele propuse au fost atinse si care dintre ele mai trebuie revizuite.
10 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)plan individualizat elevi cu CES- limba franceza
Un plan de interventie personalizat foarte bine realizat
16.07.2020 15:21
Nivel de dificultate: uşor
Planul de interventie personalizat contine informatiile necesare realizarii corecte unui PIP. In partea de inceput se prezinta elevul si problemele si dificultatile cu care se confrunta acesta. Concluzia la care s-a ajuns a fost dupa realizarea evaluarii complexe a elevului de cl. a V-a si care il ajuta pe profesor in realizarea cat mai corecta si obiectiva a PIP-ului. Apoi sunt prezentate obiectivele care sunt urmarite, continuturile, metodele si mijloacele de realizare a lor, precum si metode si instrumente de evaluare ale elevului.Evaluarile ajuta profesorul sa vada care dintre obiectivele propuse au fost atinse si care dintre ele mai trebuie revizuite.
10 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Plan de intervenţie personalizat, limba engleză, clasa a V-a
Un plan de interventie personalizat foarte bun
16.07.2020 15:06
Nivel de dificultate: uşor
PIP-ul este foarte bine realizat. Continele toate informatiile necesare realizarii unui plan de interventie personalizat corect si la obiect. Se pleaca de la datele elevului si rezultatele evaluarii complexe ale acestuia. Se prezinta punctele tari si dificultatile cu care se confrunta elevul. Dupa analiza lor se scriu obiectivele care sunt urmarite si metodele de realizare ale acestora. Dupa evaluarea sumativa si analizarea rezultatelor ei, se scriu care obiective au fost realizate, ce dificultati au fost intampinate de catre elev si apoi se scriu obiectivele care vor fi revizuite.
10 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Pagina 1 din 1