Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Recapitulare - Numerele naturale de la 0 la 1000

5 stele

O foarte buna recapitulare a numeratiei 0 - 1 000

20.10.2020 19:57

Nivel de dificultate: mediu

Nu am nicio recomandare. Materialul este super tare. II stimuleaza foarte bine pe toti elevii, indiferent de ritmul lor de lucru. Este facut sub forma unui joc, ceea ce asigura implicarea activa a elevilor. Este proiectat sub incidenta eroilor din echipa misterelor care sunt foarte indragiti de copii. Abia astept sa il folosesc la ore. Mi -a placut foarte mult. Ati dat dovada de multe competente in realizarea caestui material. Va multumesc.

asarbel
2 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Rolul, misiunea și viziunea disciplinei - DEZVOLTARE PERSONALA

5 stele

rolul disciplinei

27.07.2020 18:08

Nivel de dificultate: mediu

Modul in care a abordat importanta acestei discipline privind nivelul de formare al elevului. Este un material din care poti invata multe, fiind de un real folos in activitatea la clasa. Te indeamna la reflectie asupra implicarii acestei discipline in cadrul tuturor celorlate.

asarbel
2 review-uri

Review util:

Da (1)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 18 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

11 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN