Activitatile extrascolare si specificul lor
Ed extrascolara
12.09.2020 20:07
Nivel de dificultate: uşor
Un rol esențial al activităților extrașcolare este faptul că ele nu impun anumite tipare, precum activitățile școlare, nici unele delimitări precum urât/frumos,bun/prost, ci lasa loc unei exprimări libere, a unor manifestări în concordanță cu nevoile și sentimentele pe care le are copilul. Tot în această perioadă copiii sunt foarte receptivi la învățarea limbilor străine, dar este foarte important ca această învățare să fie percepută de către copil sub formă de joc, să fie creativă, bogată în materiale didactice și să nu solicite copilul spre formarea unor deprinderi teoretice precum regulile de vorbire, ci să învețe sub forma unor situații de viață cotidiene care să îi poată folosi.
153 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Proiect didactic
31.07.2020 19:43
Nivel de dificultate: mediu
Un proiect didactic bine realizat, cu activități de învățare interesante și bine alese pentru atingerea obiectivelor propuse și formarea competențelor specifice ale disciplinei Educație civică. Felicitări!
5 review-uri
31.08.2020 11:37 AuricaFlore
Multumesc!
Proiect didactic
31.07.2020 19:40
Nivel de dificultate: mediu
Un proiect didactic bine realizat, cu activități de învățare interesante și bine alese pentru atingerea obiectivelor propuse și pentru formarea competențelor cheie ale disciplinei Dezvoltare personală. Felicitări!
5 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Activitatile extrascolare si specificul lor
ACTIVITATI EXTRASCOLARE
28.07.2020 13:53
Nivel de dificultate: mediu
Maerialul prezinta rolul educatiei nonformale, evolutia, clasificarea activitatilor, importanta lor in procesul de formare a elevului. Folosita in activitatile din cadrul Comisiei Metodice ca puncte de referinta in alegerea si desfasurarea activitatilor extrascolare cu impact eficient asupra elevilor.
14 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Proiect didactic
17.07.2020 00:36
Nivel de dificultate: mediu
Proiectarea didactică a presupus cunoașterea conținuturilor disciplinei de catre propunător, o corectitudinea științifică a conținuturilor transmise. Propunătorul a organizat informațiile, a integrarea elemente de evaluare în cadrul strategiei didactice.
10 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Pagina 1 din 1