Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Test evaluare cerc

5 stele

Material util

22.03.2023 09:21

Nivel de dificultate: mediu

Voi mai folosi materiale de la acest autor.
Test usor de corectat, datorita structurii acestuia.
Multumesc pentru material.
In crearea testului s-a depus mult efort, efort pe care eu il apreciez.
La tot mai multe materiale de calitate !

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Unitati de invatare clasa a VI-a programa noua

5 stele

Material bine realizat.

22.07.2020 07:15

Nivel de dificultate: mediu

Acest material este foarte bine realizat, util pentru orice profesor. Modul in care a fost realizat face dovada ca doamna profesor cunoaste foarte bine modul de proiectare didactica si faptul ca dumneaei urmareste fiecare etapa cu responsabilitate. Recomand folosirea acestui material in desfasurarea activitiatii la clasa.

bogdandorneanu
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Unitati de invatare clasa a VI-a programa noua

4 stele

Material foarte bine întocmit

16.07.2020 13:23

Nivel de dificultate: mediu

Pentru a transforma curriculumul oficial în învățare efectivă la nivelul unui grup concret de elevi, este necesară o proiectare didactică atentă care să găsească acele contexte potrivite prin care rezultatele învățării listate în programă să devină reale în cazul fiecărui elev, în funcție de particularitățile sale de învățare.

Proiectarea didactică este, așadar, o activitate căreia profesorul trebuie să-i acorde o importanță deosebită. Proiectarea pe unități de învățare tinde să înlocuiască proiectarea pe lecții. Avantajele proiectării demersului didactic pe baza unităților de învățare sunt multiple:

programa școlară nu mai este o listă aproape nesfârșită de conținuturi care trebuie tratate separat, în lecții individuale pentru care ar trebui eventual să concep fișe de lucru cu exerciții banale care nu aduc mari beneficii elevilor și pot deveni chiar plictisitoare, atât pentru profesor, cât și pentru elev, conținuturile sunt grupate în jurul unei teme, ajută la formarea unor aptitudini concrete (situarea în spațiu, realizarea unui pliant/ afiș/ program etc., scrierea unui email…), utile în viața cotidiană, deci limba franceză devine mult mai relevantă și interesantă pentru elevi;
de asemenea, conținuturile fiind grupate pe unități de învățare tematice, am o perspectivă mai clară asupra legăturii dintre ele, aspect valabil și pentru elevi, și asupra a ceea ce trebuie realizat într-un an școlar, ce competențe trebuie dezvoltate sau formate;
unitatea de învățare se realizează pe o perioadă mai mare de timp decât o lecție, fiind vizat un interval mai mare de timp pentru o temă majoră, am în mai mare măsură posibilitatea unor abordări diferențiate, individualizarea învățării în raport cu ritmul de învăţare pe care îl au elevii.

Vedeţi mai mult
Elena-Lilia
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

5 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN