Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Dă-ţi întâlnire cu o carte !

5 stele

Dă-ţi întâlnire cu o carte!

09.08.2020 23:25

Nivel de dificultate: mediu

Un asemenea proiect este util, în condiţia în care, în general, elevii sunt tot mai tentaţi de tehnologie. Derularea unui asemenea proiect contribuie la sensibilizarea elevilor, cultivându-se astfel o atitudine pozitivă faţă de actul lecturii. Astfel, se încearcă încurajarea şi stimularea interesului elevilor pentru lumea cărţilor, responsabilizarea acestora în relaţie cu acest spaţiu al cunoaşterii.

andrei2na
71 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Dă-ţi întâlnire cu o carte !

5 stele

Dă-ţi întâlnire cu o carte!

06.08.2020 00:05

Nivel de dificultate: mediu

Un asemenea proiect este util, în condiţia în care, în general, elevii sunt tot mai tentaţi de tehnologie. Derularea unui asemenea proiect contribuie la sensibilizarea elevilor, cultivându-se astfel o atitudine pozitivă faţă de actul lecturii. Astfel, se încearcă încurajarea şi stimularea interesului elevilor pentru lumea cărţilor, responsabilizarea acestora în relaţie cu acest spaţiu al cunoaşterii.

2na_andrei
20 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN