Metode traDitionale vs metode moderne la copiii cu CES
ACT DE INVATARE
14.06.2021 19:30
Nivel de dificultate: mediu
Procesul de instruire se înfăţişează ca o activitate complexă, ca o continuă împletire de acţiuni de predare şi actiuni de învăţare.Acţiunile de predare şi învăţare, la care se adaugă evaluarea, nu pot fi private separat, ci ca un tot unitar, ele fiind complementare, surprinzând astfel întreaga activitate.Organizareaeficientă a acţiunii didactico-educative corespunde unei căutări, respective elaborării metodice.Metodologia se cere a fi suplă şi permisivă la schimbările care au loc în componentele procesului instructiv-educativ.O metodă nu este bună sau rea în sine, ci prin raportarea ei într-un mod oportun, adecvat sau nu la o situaţie dată, se poate stabili eficienţa ei în cazul respectiv.
153 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)INVATAMANTUL SPECIAL
14.06.2021 19:28
Nivel de dificultate: mediu
Învățământul special și special integrat este parte integrantă a sistemului naţional de învăţământ românesc și oferă tuturor copiilor/elevilor/tinerilor programe educaționale adaptate gradului de deficiență și nevoilor lor de dezvoltare.
Este organizat la toate nivelurile învățământului preuniversitar, în funcție de tipul și gradul dizabilității, astfel: mentală, de auz, de văz, locomotorie, asociată. Unităţile de învăţământ special pentru elevii cu deficienţe senzoriale aplică planul de învăţământ al şcolii de masă. Aceste unităţi îşi păstrează doar structura şi forma de organizare după sistemul învăţământului special, iar în conţinut, pregătire şcolară şi specializare sunt asemănătoare şcolii de masă.
153 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Pagina 1 din 1