Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Subiecte - Olimpiada de matematica-faza locala, Constanta

4 stele

Material foarte bine întocmit

02.08.2020 22:55

Nivel de dificultate: mediu

Motivaţia şi recompensele

Recompensele au rolul de a motiva o persoană să persevereze în activităţile pe care le desfăşoară. Ţie ce activităţi îţi fac plăcere? Care sunt primele 3 care-ţi vin rapid în minte? Poate lectura, jocurile pe calculator, pictura sau poate dezlegarea problemelor de logică şi matematică ori dansul, muzica sau poate sportul?
Găseşte pentru activităţile pe care le preferi tipurile de recompense care te motivează cel mai mult: recompensele sociale (lauda, zâmbetul, complimentele), recompensele materiale (o carte, un cadou, o prăjitură, bani).
Unora dintre copii li se promit diverse recompense pentru participarea la olimpiadă. Pe măsură ce se califică într-o etapă mai bună, cu atât recompensa este mai mare. În această situaţie, motivaţia lor este externă, pentru că sursa recompenselor vine de la alte persoane. În cazul în care plăcerea de a învăţa şi de a aprofunda un domeniu îi determină pe unii copii să îşi dorească să participe la olimpiade din proprie iniţiativă, atunci motivaţia este internă.
Motivaţia ta este de natură internă sau externă? Atunci când ai reuşit să obţii un rezultat bun într-o competiţie, cum ai fost recompensat? Ce te mulţumeşte mai mult recompensa socială sau cea materială? Indiferent de răspunsuri, nu uita: pe măsură ce obţii rezultate mai bune, recompensa va fi mai mare. Nu neapărat pe moment şi nu obligatoriu în bani. În timp, poţi culege roade nebănuite.

Vedeţi mai mult
Elena-Lilia
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

1 vot | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN