Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

“A little green man“

5 stele

Plan de lecție la disciplina limba engleză, clasa a IV-a

30.07.2020 19:12

Nivel de dificultate: mediu

Planul de lecție este elaborat în conformitate cu cerințele metodologice în vigoare pentru disciplina limba engleză. Momentul organizatoric și verificarea cunoștințelor anterioare preced cele mai importante momente ale scenariului didactic care vizează comunicarea și exersarea noilor cunoștințe de gramatică și vocabular, în vederea consolidării acestora. Obiectivele sunt atinse prin intermediul unor activități variate, al unor metode activ-participative moderne și al utilizării noilor tehnologii didactice.

Vedeţi mai mult
Emilia_Claudia
21 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

“Guess who? – Adjective word order “

5 stele

Plan de lectie -Ordinea adjectivelor, clasa a VIII-a

16.07.2020 17:08

Nivel de dificultate: mediu

Lectia incepe cu prima etapa (warm-up) prin care profesorul incearca sa le trezeasca interesul elevilor. Dupa verificarea temei, in etapa urmatoare (presentation) elevii trebuie sa asculte un text avand ca scop introducerea noii teme. Elevii citresc lectia pe roluri, iar profesorul prin intrebari ajutatoare puse elevilor, preda lectia aratand care sunt regulile si ordinea corecta a adjectivelor intr-o propozitie. Pentru urmatoarele etape ('practice' si 'production') elevii lucreaza individual, pe perechi sau in grupuri pentru a exersa si consolida informatia. Totodata asculta si un cantec a lui Louis Armstrong, "What a wonderful World'' (,,Ce lume minunata'') pentru a gasi mai multe adjective.

Vedeţi mai mult
janechris6
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

“What’s Daniel doing? “

5 stele

Plan de lectie gramatica

16.07.2020 16:51

Nivel de dificultate: mediu

Planul de lectie este pentru clasa a V-a, prin care profesorul isi propune sa exerseze Prezentul simplu si prezentul continu. Astfel, elevii prin joc, mima, exercitii si voie buna exerseaza si consolideaza cele doua timpuri. Ei sunt antrenati, incurajati sa lucreze individual, in perechi si pe grupuri pentru a putea atinge obiectivele propuse de profesor. Isi exerseaza in acelasi timp si abilitatile de vorbire, citire, audiere si scriere.

janechris6
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

“A little green man“

5 stele

Plan de lectie manual Fairyland, clasa a IV-a

16.07.2020 16:40

Nivel de dificultate: mediu

In partea de inceput sunt prezentate clasa, manual, lectia ('Omuletul verde'), tema (trecutul verbului 'to be', adjective ce arata stari), scopul (achizitionarea de informatii noi) si obiectivele. Procesul de predare-invatare se face prin activitati variate (cantec, joc de mima, utilizarea de imagini, a fiselor de lucru si a casetofonului) si se lucreaza individual, in perechi si pe grupuri. Datorita activitatilor variate, elevii nu se plictisesc si sunt stimulati si se implica, astfel fiind martorii procesului lor de invatare.

Vedeţi mai mult
janechris6
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

You shouldn’t move it. Parts of the body.

5 stele

Plan de lectie despre partile corpului

16.07.2020 16:20

Nivel de dificultate: mediu

Planul de lectie se adreseaza elevilor de clasa a VI-a care isi imbogatesc vocabularul cu parti noi ale corprului (acestea sunt studiate pentru prima oara in ciclul primar). Lectia se focuseaza pe invatarea de continut nou implicand elevii cat mai mult in procesul de predare-invatare, utilizand metode moderne: jocul, brainstorming-ul si tipuri de interactiune foarte variate: profesorul cu toata clasa, profesor-elev, elev-elev, elev-profesor cat si metode de lucru diverse: individual, pe perechi, pe grupuri.
Pentru introducerea temei se prezinta un video cu partile corpului si cu ajutorul imaginilor se realizeaza activitati menite sa prezinte, sa exerseze continutul. Deasemenea pentru exersare se apeleaza si la jocul didactic. Activitatile sunt variate si menite sa creeze o atmosfera placuta de predare-invatare in care elevii sunt implicati si 'provocati' sa participe si sa se implice cat mai mult.

Vedeţi mai mult
janechris6
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

“Checkpoint Units 3-4“, Fairyland 3A

5 stele

Plan de lectie foarte bun

16.07.2020 15:53

Nivel de dificultate: mediu

Planul de lectie este corect structurat si contine etapele unei lectii realizate in limba engleza. Lectia se adreseaza elevilor de clasa a III-a; manualul este Fairyland3 si tema lectiei este recapitularea unitatilor 3 si 4: verbul 'a fi', numerele de la 10-20, membrii familiei si meseriile. Apoi sunt prezentate obiectivele lectiei, materialele folosite si etapele lectiei. Lectia este dinamica, contine metode interactive si mijloace de realizare moderne. Elevii se joaca, mimeaza, ghicesc, canta, toate imbinate armonios pentru a consolida si recapitula materialul invatat deja. Elevii inteactioneaza intre ei, cu profesorul intr-un mediu placut si relaxant, astfel atingandu-se obiectivele urmarite de profesor.

Vedeţi mai mult
janechris6
10 review-uri