Şcoala cu
bune practici

61 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Proiect educational-planul meu de cariera

5 stele

"PLANUL MEU DE CARIERA"-Proiect educational

02.08.2020 14:20

Nivel de dificultate: mediu

ACTUAL/ATRACTIV
Materialul prezentat este bine intocmit si documentat,respectand structura unui proiect educational.Prin implementarea acestui proiect elevii au posibilitatea de a realiza un plan de cariera realist in funtie de personalitatea si aptitudinile fiecaruia.

gabrielaalmasan
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Pliant clasa pregatitoare-2019-2020

5 stele

Frumos realizat dar și util

24.07.2020 00:36

Nivel de dificultate: mediu

Pliantul clasei pregătitoare este foarte atractiv! Ca orice pliant, acesta este foarte bine realizat , cuprinzând informații utile: structura anului școlar în curs, lista cu rechizitele necesare, denumirea școlii, a clasei, sfaturi utile părinților care sunt așa frumos prezentate, prezentarea disciplinelor ce urmează a fi studiate pe parcursul anului școlar și numărul de ore alocate lor, un orar provizoriu . Felicitări pentru pliantul întocmit!

Vedeţi mai mult
adinavantu
10 review-uri

Review util:

Da (1)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

51 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN