Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

multimea numerelor întregi

5 stele

Foarte util! Mulțumesc!

16.07.2020 09:19

Nivel de dificultate: mediu

Nu l-am folosit încă la clasă dar intenționez, din toamnă, în cadrul școlii online sau chiar fizic la școală. Poate chiar mai adaug câteva aplicații la cele deja existente, care să aibă aplicabilitate în viața cotidiană.

ella_uaic
5 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Funcţii

5 stele

Interesant!

16.07.2020 09:16

Nivel de dificultate: mediu

Foarte atractiv! Nu l-am folosit încă la clasă dar intenționez, din toamnă, în cadrul școlii online sau chiar fizic, la școală. Eventual aș mai pot adăuga ceva aplicații la cele deja existente, cât mai animate și atractive.

ella_uaic
5 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

TRIUNGHIUL ISOSCEL

5 stele

Foarte util! Mulțumesc!

16.07.2020 09:11

Nivel de dificultate: mediu

Foarte util! Mulțumesc! Nu l-am folosit încă la clasă dar intenționez, din toamnă, în cadrul școlii online. Eventual se mai pot adăuga ceva aplicații la cele deja existente. Cu siguranță mă voi uita și pe celelalte materiale.

ella_uaic
5 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 16 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

1 vot | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN