Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Propuneţi un sondaj

Sondajele Didactic.ro

În opinia dvs, profesorul trebuie să fie:

Funcționar public, cu o fișă a postului precis stabilită.
2.99% ( 20 voturi )
Specialist în domeniul de licență/ masterat, cu modulul pedagogic (sau similar) absolvit.
21.11% ( 141 voturi )
Specialist atât în domeniul de licență / masterat, cât și în educație (cele două domenii având importanță egală).
43.71% ( 292 voturi )
Specialist în educație, în facilitarea procesului de învățare, domeniul de licență contând mai puțin.
30.09% ( 201 voturi )
Altă situație.
2.1% ( 14 voturi )

Nr. total voturi: 668 Sondaje anterioare

Propus de: angelailas | 27.10.2015 / 3178 vizualizări

22 comentarii

Comentarii (22)

1 1

27.10.2015 18:40 sportiv

Vom fi cum vor ,,stăpânii”!

0 1

27.10.2015 19:30 dorina_dinu

Sper sa nu fie asa.

0 1

28.10.2015 09:40 sportiv

Speranța moare ultima!

0 0

18.11.2015 23:16 onisor188

Da, dar moare, până la urmă!

1 0

28.10.2015 08:50 mariancretu

e putina inechitate .......afirm acest lucru intrucat m-am lovit de urmatorul aspect:
eu predau "Cultura civica", iar spre surprinderea mea nu sunt posturi titularizabile in sistem......totusi, specialitatea mea este predata si de profesorii de istorie, de psihologii scolilor, "pentru întregirea normei".
Intrebarea mea este: "Reciproca nu este valabila?", adica cu ce sunt mai capabili profesorii de istorie, sau psihologii fata de profesorii care predau "cultura civica?"
Un alt aspect pe care il evita toata lumea este urmatorul?
Toti cei care predau "cultura civica" (a se vedea mai sus) au cumva dubla specializare la modulul psihologic?!...........S-A GANDIT CINEVA DINTRE FACTORII DE DECIZIE SA VERIFICE ACEST ASPECT?!?!?
Stiu ca problema ridicat de mine este pur retorica, totuşi...... .

1 0

28.10.2015 22:31 inacleo77

Acelasi lucru este si la invatamantul special versus invatamant de masa. Cei de la special predau mai multe materii ( mate, romana, etc) dar nu sunt licentiati pe ele, dar au modulul de educatie speciala. Dar un profesor de la scolile normale nu poate preda acolo pt ca nu are acel modul .Deci ei pot preda mate fara licenta in mate, dar ceilalti nu pot preda mate pt ca nu au modulul de speciala. Cum vi se pare asta? Corect ar fi ca toti sa le aiba pe toate.

0 0

28.10.2015 19:13 albinuta

Ia cineva in seama acest sondaj?

0 0

28.10.2015 20:11 sportiv

La cine, anume, vă referiți?

0 0

29.10.2015 16:55 albinuta

Factorii de decizie, legiuitorii

1 0

30.10.2015 09:14 sportiv

Sunt prea ocupați cu problemele învățământului ca să mai citească și pe aici! :)

0 1

28.10.2015 20:38 manuioana

PROFESORUL TREBUIE SA FIE BINE PREGATIT,DESCHIS SPRE NOU,IN PAS CU NEVOILE ACTUALE ALE PIETEI MUNCII.TREBUIE SA AIBA O CALIFICARE BUNA,DAR SA SI POATA SA SE ADAPTEZE RAPID LA CEEA CE DORESC PARINTII SI ELEVII.DIN PACATE SUNT MULTI NECHEMATI IN SISTEM SI DE ACEEA REZULTATELE SUNT SLABE LA EVALUARILE NATIONALE.

4 0

30.10.2015 09:21 sportiv

Da! Aveți dreptate! Numai că aceste ,,calități” ar trebui să la aibă ȘI SOCIETATEA ,cu tot ce cuprinde aceasta! Nu-i de ajuns doar profesorul! ,,Cheatia” cu nechemații este valabilă începând de la Parlament și terminând cu toți ,,asistații” de prin românica!
P.S. Nu mai scrieți cu litere mari, că-i f.greu de citit! (Și nu numai de asta!)

3 0

05.11.2015 02:33 danvulc

Observ multe voturi "portocalii" !!!
Aştept minunata "idee" de a ne trimite la ceva cursuri de "educaţie" dacă se observă că pregătirea în specialitate şi pedagogie nu ni se mai pare suficientă !

1 1

08.11.2015 13:07 relilazea

Formarea iniţială a cadrelor didactice la orice nivel şi specialitate ar trebui să fie aceea de specialist în educaţie şi facilitarea procesului de învăţare.
Poate aşa ar începe adevărata reformă a învăţământului!

0 0

09.11.2015 15:42 Marilena2012

Profesorul/invatatorul/cadrul didactic trebuie sa fie un exemplu de comportare in orice situatie, un prieten , un model pentru invataceii sai.Conteaza foarte mult si pregatirea de specialitate, dar in primul rand conteaza sa -l faca pe copil sa aleaga ceea ce este bine pentru el, pentru viata sa,cum sa treaca cu fruntea sus pe strada , sa nu-i fie rusine pentru ceea ce este si cum sa lase in urma un semn al trecerii sale prin lume.
Cadrul didactic sa fie un 'specialist' in formarea pentru viata, in sadirea celor mai nobile sentimente umane!...........

2 0

12.11.2015 19:30 teosys123

In primul rand profesorul nu trebuie sa mai fie bataia de joc a autoritatilor,parintilor si elevilor, in al doilea rand conducerea scolilor nu trebuie sa mai aiba nicio legatura cu politica.In al treilea rand profesorul trebuie sa fie remunerat corect, in al patrulea rand trebuie sa nu ai fie schimbari de curriculum din 5 in 5 minute.Cu siguranta toate acestea trebuie sa se astearna peste o pregatire profesionala solida.

2 0

13.11.2015 18:02 ganealica

Ce vrea să spună cel care a propus sondajul zilei? Cred că e o persoană anonimă care vrea să râdă de noi...Variantele din chestionarul său sunt lipsite de sens......

0 0

13.11.2015 18:20 ganealica

Profesorul trebuie să aibă studii de specialitate, să aibă experientă, să iubească copiii şi să pună suflet în ceea ce face...Acestea sunt doar câteva din calităţile pe care trebuie să le aibă un dascăl... Ce contează variantele de răspuns? Funcţionari publici, oricum,suntem toţi cei ce lucrăm în sistemul bugetar..

0 0

17.11.2015 02:50 raduiu

...bun la toate, mai putin in cea de cadru didactic!

2 0

17.11.2015 19:28 mihabatky

Un profesor nu trebuie să aibă masterate ca să fie un profesor bun, trebuie să aibă har, să aibă tact pedagogic, să găsească metode de atragere a copiilor către şcoală.

0 0

20.11.2015 23:03 nicki55

In opinia mea, cel care se prezinta in fata elevilor ,nu are nevoie de masterate,doctorate sau alte titluri.Timp de 50-60 de ani greul invatamantului preuniversitar l-au dus absolventii de scoli normale ,apoi licee pedagogice si institutele pedagogice de 3 ani.Ce se intampla astazi cu pregatirea celor care vor sa urmeze o cariera didactica este pur si simplu o bataie de joc.Uitati-va la rezultatele pe care le obtin la concursurile de definitivat,titularizare etc.Toti cei care sunt absolventi ai acestor pseudoscoli de formare a viitorilor dascali nu sunt vinovati. De vina este sistemul care permite patrunderea in invatamant a unor tineri care vor... dar nu au fost invatati ,nu au fost indrumati corespunzator. Orice meserie se invata impletind teoria cu practica.La un moment dat, in invatarea unei profesii, ponderea practicii este cu mult mai mare in raport cu teoria. Eu ,un cadru didactic in invatamantul primar ,ca sa obtin aceasta diploma, am sustinut ,cred, ca cel putin 100 de lectii practice in fata celor care ma examinau si imi decideau viitorul.Aceasta este calea pe care ar trebui sa o urmeze invatamantul de specialitate. Ca sa fii un DASCAL nu iti trebuie masterate,doctorate...iti trebuie suflet , putere de munca ,rabdare,foarte multa rabdare,si foarte multa munca.Nu sunt impotriva tinerilor care intra in sistem ,sunt impotriva acestor fabrici de diplome care dau dreptul unor neaveniti sa distruga visele unor suflete nevinovate.

0 0

21.11.2015 18:47 dorin52

Am mai vazut intregiri de norma si cu ore de educarie plastica.Grav,grav de tot
Tare as fi curios cum desfasoara un profesor, de o alta specialitate, ora de desen,cel putin la clasa a 5 a. , fara sa cunoasca limbajul specific disciplinei !

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN