Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Propuneţi un sondaj

Sondajele Didactic.ro

Ce procent din totalul "hârtiilor" pe care le produceți in activitatea dumneavoastră didactica sunt inutile (nu va sunt de folos la clasa, nu sunt relevante, nu sustin procesul didactic etc)

Marea majoritate sunt utile
8.35% ( 49 voturi )
50% sunt utile
16.18% ( 95 voturi )
25% sunt utile
20.1% ( 118 voturi )
Marea majoritate sunt inutile
55.37% ( 325 voturi )

Nr. total voturi: 587 Sondaje anterioare

Propus de: magghyc | 08.10.2019 / 2298 vizualizări

10 comentarii

Comentarii (10)

12 0

10.10.2019 13:09 simbolic

Am administrat teste initiale de ed. sociala si cultura civica la clasele V-VIII, fiecare test cu o durata de 45-50 min.
Ca sa le interpretez rezultatele mi-au trebuit cam vreo 2 ore.
Cu ce scop sa asternem pe hartie constatari: puncte tari, puncte slabe, masuri de remediere?!
Nu e de ajuns nota care reflecta ca toti itemii au fost rezolvati sau nu?
Nu mai vorbesc de corectat, ca si timp!
Chiar copiem din alte sisteme de invatamant numai ce e rau?

1 0

30.10.2019 14:35 Texas1234

Depinde de director si de seful de catedra...si de judet!

11 2

14.10.2019 19:10 contforall

Scopul nu este altul decat cresterea birocratiei. Prin creșterea birocratiei si a tuturor sarcinilor date profesorilor care nu au nicio legătură cu actul predării se urmărește practic sabotarea educației. Rezultatul final asteptat de cei cate sabotează învățământul nu este altul decat obținerea de generații întregi de inculti care astfel SUNT MAI USOR DE MANIPULAT.

6 0

17.10.2019 18:56 laura1234

Exact!

5 0

19.10.2019 15:30 Edellinna

Da, asa este. Ar trebui revizuita si fisa de evaluare de la finalul anului scolar, pentru acordarea calificativului. De acolo ni se trage realizarea atator hartii, care mai trebuie sa aiba si numar de inregistrare de la registratura secretariatului scolii. Dosarul e care l-am atasat la fisa de evaluare avea vreo suta de file trase la xerox. Cam mult, totusi...

6 2

19.10.2019 09:57 GalatanuNus

Simt că mă sufocă atât de multe hârtii. Nu pot să-mi fac meseria de profesor cu atât de multe hârtii.

9 2

19.10.2019 21:58 zvirgil

Scopul multor hârtii inutile este justificarea existenției unor posturi călduțe în minister, inspectorate, tot felul de "mânuitori de hârtii". De asemenea justifică gradația de "multe merite " pentru cei cu relații în ISJ-uri și care nu fac altceva decât să completeze "acte doveditoare" pentru inactivitatea lor la ore.

5 0

27.10.2019 19:33 mgabriela_2013

Multe din hârtiile pe care le facem sunt inutile. Consider că proiectarea unităților de învățare nu-și are rostul. Mi se pare mult mai OK să-mi pregătesc lecția cu o zi, două, trei, înainte de a o face și nu să proiectez o întreagă unitate de învățare, care cuprinde 8-10 lecții. Din momentul proiectării până în momentul realizării ei efective, se pot schimba datele problemei.
Pe de altă parte, multe din hârtii trebuie făcute în mai multe exemplare. De exemplu rapoartele diferitelor activități sau proiecte: un exemplar pentru propriul dosar, unul pentru dosarul comisiei metodice, unul pentru director etc.

4 0

30.10.2019 13:14 gabiteodorescu

Acum 25 de ani aveam planificarea, caietul de observaţii, catalogul şi planuri de lecţie pentru debutanţi. Cadrul didactic avea timp să pregătească material didactic, să se ocupe de copil, acum rapoarte, comisii, proceduri. Parcă sunt din ce în ce mai multe, orice facem să ne acoperim.

5 0

31.10.2019 10:40 lacrym

Mi-o amintesc pe doamna mea învățătoare, prin anii '80, cu un caiet de 48 de file de matematică, în care avea planificarea la toate materiile din anul școlar respectiv, iar spre finalul acelui caiet avea câteva exerciții deosebite pentru orele de limba română și matematică. Atât! Eram 41 de elevi în clasă și toți am învățat. În primii mei ani de învățământ, prin '90, aveam și eu același tip de planificare. Și toți elevii mei au învățat. Acum, după 30 de ani, nu reușesc să fac toate hârtiile ce ni se cer, așa că mai spun „pas” la unele și-mi văd de munca mea de dascăl. Uneori, refuz să-mi mai ocup timpul cu hârtiile LOR în detrimentul copiilor.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN