Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Propuneţi un sondaj

Sondajele Didactic.ro

Care a fost nivelul de dificultate al subiectelor de matematică la Evaluarea Naţională, în opinia dvs? Ar trebui să rămână la fel şi în anii următori?

Au fost subiecte uşoare, chiar mai uşoare faţă de alţi ani. La anul ar putea conţine şi itemi mai dificili, care să departajeze elevii mai bine.
10.2% ( 10 voturi )
Subiectele au avut nivel de dificultate mediu, aşa ar trebui să arate în fiecare an.
45.92% ( 45 voturi )
Au fost dificile, anul viitor ar trebui să fie mai uşoare.
43.88% ( 43 voturi )

Nr. total voturi: 98 Sondaje anterioare

Propus de: angelailas | 14.06.2018 / 924 vizualizări

1 comentariu

Comentarii (1)

0 0

02.07.2018 00:00 chips23

Subiectele seamănă destul de mult unele cu altele de la un an la altul. Din nefericire creșterea procentajului de promovabilitate se bazează și pe această predictibilitate a subiectelor și nu pe creșterea nivelului de pregătire a elevilor. Imaginați-vă că s-ar da acum examene de dificultatea celor care se dădeau la admiterea în liceu înainte de anii `97, câți dintre elevii de clasa a VIII-a ar mai lua 5?

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN