Care credeți că sunt cauzele predominante ale eficienței scăzute a procesului de predare-învățare-evaluare desfășurat online?
Inexistența/ insuficiența dotărilor tehnice
9.82% ( 16 voturi )
Inexistența unui control direct (cu rol constrângător) exercitat de către cadrul didactic asupra activității fiecărui elev
21.47% ( 35 voturi )
Dezinteresul elevilor față de procesul instructiv-educativ
31.9% ( 52 voturi )
Lipsa unor materiale didactice atractive și interactive
12.27% ( 20 voturi )
Efectele psihologice ale pandemiei/ izolării sociale asupra elevilor/ părinților/ profesorilor
24.54% ( 40 voturi )
Nr. total voturi: 163
Propus de: cristeadianaromana |
13.06.2021 /
3663 vizualizări
Comentarii (7)
In perioada on line am sesizat un dezinteres total al elevilor in raport cu procesul instructiv-educativ. In spatele camerelor inchise aveau cu totul alte preocupari, nicidecum nu erau conectati la activitatea desfasurata de catre profesor.
Idei.
1.Camerele sa fie obligatoriu deschise.
2.De anuntat un program al ascultarilor.De exemplu:azi,au fost anuntati ca raspund Ilie,Sorin,Ana;trimiteti tema rezolvata, o afisez, o discutam toti.Maine, miercuri, raspund Mihai,Ileana,Tudor.Tema e deja trimisa la toata lumea. Se accepta completari,teme suplimentare.
3.Se discuta tema noua,de azi, anuntata deja.Fiecare elev vorbeste.Se prezinta teme in completare, sau opuse, alternative,contradictorii,...
4.(OBLIGATORIU!)Un quiz al lectiei,temei,..
5.Se iese din lectie cu5-10 min mai devreme.
Si multe,multe altele..
lipsa de motivaţie! şi ar fi multe, dar deja ştiute, argumente!
Dezinteresul elevilor!
Pandemia COVID a adus un adevarat dezastru in acest sens, deoarece si asa elevii nostri nu erau prea interasati de cursuri insa cu aceasta ocazie au profitat la maxim prin a nu-si arata interesul fata de scoala fata de asi dori sa dobandeasca cunostinte pe care apoi sa le puna in practica!
Și eu sunt de părere că actualul context generat de pandemie a afectat foarte mult eficiența și calitatea procesului instructiv-educativ atât online, cât și face-to-face.
De ce ,,rețineți” acest sondaj de 2 luni, fără comentarii/propuneri? Sunteți în concediu? Luați materialele cu dumneavoastră!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.