Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURSUL NATIONAL "PARADA COSTUMELOR ECO"

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

Cadrele didactice care doresc să ia parte la această acţiune se pot înscrie pe listele de concurs la toate punctele de mai jos. ACTIVITĂŢI ORGANIZATE ÎN CADRUL ACŢIUNII A. PARADA – CONCURS A COSTUMELOR REALIZATE DIN MATERIALE REFOLOSIBILE Activitatea este destinată cadrelor didactice şi copiilor care doresc să participe personal la această acţiune. Copiii participanţi vor primi un număr de concurs. Aceştia îşi vor prezenta costumul pe fond muzical (asigurat de instituţia organizatoare). Un cadru didactic poate participa la acest punct cu un număr de 1-2 copii. Dacă un cadru didactic doreşte să participe cu mai mult de 2 copii, ceilalţi pot fi înscrişi la punctul B. Această măsură a fost luată deoarece sala are capacitate limitată. Deoarece numărul de locuri pentru participarea directă este limitat (100 de locuri), înscrierile la acest punct se pot termina înainte de data limită de înscriere nominalizată mai jos. Ocuparea locurilor se va face în ordinea în care colegii solicitanţi fac înscrierea prin telefon. B. EXPOZIŢIE - CONCURS DE FOTOGRAFIE Activitatea este destinată cadrelor didactice şi copiilor care doresc să participe la această acţiune, dar se află la mare distanţă de instituţia organizatoare sau care doresc să participe cu un număr mai mare de copii decât cel prevăzut la punctul A. Numărul de copii cu care un cadru didactic poate participa la acest este de maxim 3 copii, alţii decât cei înscrişi la punctul A. Se vor trimite prin poştă fotografii ale copiilor îmbrăcaţi în costumul respectiv (în picioare). Fotografia să fie astfel realizată încât să evidenţieze costumaţia, să fie clară şi de calitate. Mărimea fotografiei este 10/15. Pe dosul fotografiei se va consemna numele şi prenumele copilului participant, grupa/clasa, grădiniţa/şcoala, localitatea, judeţul, numele şi prenumele cadrului didactic. Fotografiile vor primi un număr de participare şi vor fi expuse pe panouri în ziua concursului. Condiţii de participare: La această acţiune pot participa preşcolari şi elevi, cu vârste cuprinse între 3 şi 15 ani. Participanţii vor prezenta în faţa juriului un costum (îmbrăcăminte + încălţăminte) confecţionat din materiale refolosibile (ziare, cutii de carton, folii şi pungi din plastic, ambalaje din plastic, cutii de tablă, sârmă, etc). Dacă se foloseşte suport textil, recomandăm ca acesta să nu fie vizibil. Podoabele sau alte anexe ale costumului vor fi realizate tot din materiale refolosibile. Probleme organizatorice: 1. Comunicarea numelui şi prenumelui participanţilor (cadru didactic+copil/ copii) şi a modului de participare (direct/ cu fotografie/ ambele), se va face până la data de 17 noiembrie 2009, la telefon: 031.809.53.46, mobil: 0722.854.092 (inst. Nadia–Aniela Ciliban); relaţii suplimentare la aceeaşi persoană; 2. Pentru a se păstra o evidenţă clară a participanţilor, înscrierea se va face numai prin telefon, între orele 1300–1430 , respectiv 1700-2100 , de luni până vineri. 3. Orice modificări privind participarea, retragerea, înlocuiri de persoane, se comunică până la data de 20 noiembrie 2009; 4. Fotografiile pentru concurs se vor expedia până pe data de 20 noiembrie 2009 (data poştei, STRICT!) pe adresa CILIBAN ION – DANIEL, CP 15, OP 77. Plicul cu fotografiile pentru participare la concurs va conţine, de asemenea, copia de pe chitanţa care dovedeşte plata şi un plic timbrat autoadresat. 5. Pentru buna desfăşurare a acţiunii este necesar să contribuiţi cu o sumă de 10 RON pentru fiecare copil participant, în contul –RO50RZBR0000060012064644, titular Nadia–Aniela Ciliban. Nu trimiteţi banii sau fotografiile înainte de a fi înscrişi, deoarece fiecare cadru didactic participant, în momentul înscrierii, va primi un număr de ordine, număr care se va trece pe dosul fotografiei şi pe detaliile plăţii la bancă; 6. Se vor acorda 5 premii I, 5 premii II, 5 premii III, 15 menţiuni. Toţi participanţii şi cadrele didactice vor primi diplome de participare şi adeverinţe. Premiile vor fi anunţate luni, 14 decembrie 2009, şi trimise la unităţile de învăţământ. PROGRAMUL ACTIVITĂŢILOR Ora 9.00 – 9.30 – primirea participanţilor şi a invitaţilor la Şcoala Nr. 194 “Marin Sorescu” Bucureşti Ora 9.30 – 13.30 – parada participanţilor

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: anielacili | 02.11.2009 20:22 | 3950 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (8)

0 0

03.11.2009 13:52 anielacili - Autor

Contul este deschis la Raiffeisen Bank.

Locul de desfasurare: Scoala nr. 194 Marin Sorescu Bucuresti, cartier Berceni - punct de reper PIATA SUDULUI, BIG BERCENI

0 0

03.11.2009 19:17 ge

Conditiile de concurs sunt copiate dupa concursul Parada costumelor ciudate, care s-a desfasurat la Bacau timp de cinci editii, coordonat fiind de inst. Teodorescu Sorinela de la Scoala Sadoveanu.Daca vreti sa organizati un concurs sa aveti idei originale.

0 0

03.11.2009 19:40 anielacili - Autor

Incepand cu anul 2004, noi organizam la nivelul fiecarei scoli din oras astfel de parade-concurs. Anul acesta ne-am hotarat sa invitam si pe altii la bucuria copiilor nostri.

In ceea ce priveste conditiile, sunt aceleasi pentru oricare concurs, mai ales de costume din materiale refolosibile, nu sunt copiate, ci sunt formulate INTR-O SINGURA LIMBA ROMANA.

Iar la noi exista inclusiv criteriile de evaluare, ceea ce nu am vazut la alte concursuri similare, dovada ca avem destula experienta in domeniu.

0 0

03.11.2009 20:09 sorina2009

Limba Romana este intradevar una singura. Conditiile de realizare a unui concurs trebuie sa fie originale, nu copiate dupa ceea ce au gandit altii.

Concursul afisat este copiat dupa Concursul National Parada Costumelor Ciudate, realizat in orasul Bacau. Prima editie a avut loc in anul 2005, in anul 2009 ajungand la a cincea editie. Doamana organizatoare a prezentului concurs a participat la a V-a editie a Concursului Parada Costumelor Ciudate de la Bacau, copiind cuvant cu cuvant conditiile de organizare a concursului, singura nota de originalitate fiind la publicarea criteriilor de punctare. Ca drept dovada voi pune mai jos instiintarea pentru editia a cincea a acestui concurs, care a avut loc in luna mai 2009, la Teatrul George Bacovia, Bacau. Concursul descris de domna este prezentat la editia I, nu cum spune dansa din 2004. Si altii din tara au organizat concursuri de costume ECO, dar au avut nota lor de originalitate in organizarea acestora.



M.E.C. – INSPECTORATUL ŞCOLAR

CASA CORPULUI DIDACTIC

ŞCOALA CU CLASELE I – VIII



AL JUDEŢULUI BACĂU

„GRIGORE TABACARU“ BACĂU

„MIHAIL SADOVEANU“ BACĂU

Nr. …………………/ …………………. Nr. …………………/ …………………. Nr. …………………/ ………………….



Către, ________________________________________________________



În întâmpinarea zilei de 1IUNIE, ZIUA INTERNAŢIONALĂ A COPILULUI, Inspectoratul Şcolar al Judeţului Bacău, Casa Corpului Didactic „Grigore Tabacaru”, Teatrul Dramatic „George Bacovia” Bacău şi Şcoala cu Clasele I-VIII „Mihail Sadoveanu” Bacău, în colaborare cu Agenţia pentru Protecţia Mediului Bacău şi Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului Bacău (Departamentul de Igienă a Mediului), organizează în ziua de 28 mai 2009, CONCURSUL NAŢIONAL „PARADA COSTUMELOR CIUDATE“, Ediţia a V-a.

Acţiunea va avea loc la Teatrul Dramatic „George Bacovia” Bacău, strada Iernii, nr. 7.

Motivarea proiectului:

Protejarea mediului înconjurător a devenit o problemă stringentă. În ceeace priveşte educaţia ecologică a tinerei generaţii, şcolii îi revine rolul primordial. Pe lângă activităţile cu caracter teoretic şi practic-aplicativ realizate în acest scop, considerăm că este necesar să proiectăm şi să organizăm unele acţiuni cu un conţinut diferit faţă de cele cu care suntem obişnuiţi, acţiuni care prin conţinutul lor umoristic să exercite acelaşi rol formativ-educativ, aducând în acelaşi timp un plus de bună dispoziţie în rândul elevilor.

Obiective urmărite:

• intensificarea colaborării între grădiniţă, şcoală şi instituţiile angajate în mod direct în acţiunea de protejare a mediului înconjurător;

• valorificarea experienţei pozitive a cadrelor didactice în domeniul realizării educaţiei ecologice;

• înţelegerea unor aspecte privind necesitatea reciclării şi reutilizării unor materiale;

• promovarea unor tineri talentaţi în domeniul design-ului vestimentar.

Condiţii de participare:

La această acţiune pot participa preşcolari şi elevi, cu vârste cuprinse între 3 şi 18 ani.

Participanţii vor prezenta în faţa juriului un costum (îmbrăcăminte+încălţăminte) confecţionat din materiale refolosibile (ziare, cutii de carton, folii şi pungi din plastic, ambalaje de plastic, cutii de tablă, sârme etc.). Nu se admite suportul textil în realizarea costumului sau ca alt accesoriu vestimentar (bluză de corp, maieu, şosete, ciorapi), coala de carton, hârtia albă/creponată, alte materiale la metraj, încălţămintea de stradă. Dacă se foloseşte suport textil, recomandăm ca acesta să nu fie vizibil. Podoabele sau alte anexe ale costumului / fotografiei vor fi realizate tot din materiale refolosibile. Fundalul fotografiei să fie simplu sau adecvat activităţii şcolare.

Cadrele didactice care doresc să ia parte la această acţiune se pot înscrie pe listele de concurs la toate punctele de mai jos.

Profesorii care nu sunt diriginţi pot participa la concurs cu elevi de la clasele unde predau, cu condiţia să acorde ajutor efectiv în realizarea costumaţiei.



ACTIVITĂŢI ORGANIZATE ÎN CADRUL ACESTEI ACŢIUNI



A. PARADA-CONCURS A COSTUMELOR REALIZATE DIN MATERIALE REFOLOSIBILE

Activitatea este destinată cadrelor didactice şi copiilor care doresc să participe personal la această acţiune.

Copiii participanţi vor primi un număr de concurs. Aceştia îşi vor prezenta costumul pe fond muzical (asigurat de instituţia organizatoare). Un cadru didactic poate participa la acest punct cu un număr de 1-2 copii. Dacă cadrul didactic doreşte să participe cu mai mult de 2 copii, ceilalţi pot pot fi înscrişi la punctul B. Această măsură a fost luată deoarece sala de spectacol a teatrului are capacitate limitată. Deoarece numărul de locuri pentru participarea directă este limitat (100 de locuri), înscrierile la acest punct se pot termina înainte de data limită de înscrire nominalizată mai jos. Ocuparea locurilor se va face în ordinea în care colegii solicitanţi fac înscrierea prin telefon.

B. EXPOZIŢIE-CONCURS DE FOTOGRAFIE

Activitatea este destinată cadrelor didactice şi copiilor care doresc să participe la această acţiune, dar se află la mare distanţă de instituţia organizatoare sau care doresc să participe cu un număr mai mare de copii decât cel prevăzut la punctul A. Numărul de copii cu care un cadru didactic poate participa la acest punct NU este limitat.

Se vor trimte fotografii ale copiilor îmbrăcaţi în costumul respectiv (în picioare). Fotografia să fie astfel realizată încât să evidenţieze costumaţia, să fie clară şi de calitate. Mărimea fotografiei este 10/15. Pe dosul fotografiei se va consemna numele şi prenumele copilului participant, grupa/clasa, grădiniţa/şcoala/liceul, localitatea, judeţul, numele şi prenumele cadrului didactic.

Fotografiile vor primi un număr de participare şi vor fi expuse pe panouri în ziua concursului.

C. PROGRAM ARTISTIC

Cadrele didactice care au formaţii sau elevi premiaţi la diferite concursuri naţionale şi internaţionale (cu specific de interpretare, dans, muzică) se pot înscrie pentru participare la programul artistic desfăşurat cu această ocazie. Participanţii vor aduce cu ei negativul/ muzica.

Probleme organizatorice:

1. comunicarea numelui şi prenumelui participanţilor (cadru didactic+copil/ copii) şi a modului de participare (direct/ cu fotografie/ ambele), a copiilor şi a formaţiilor participante pentru programul artistic (se precizează şi premiile obţinute anterior) până la 7 mai 2009 la telefon: 0234/54 55 28, mobil: 0745/257175 (inst. Ileana-Sorinela Teodorescu); relaţii suplimentare la aceeaşi persoană;

2. pentru a se păstra o evidenţă clară a participanţilor, înscrierea se va face numai prin telefon, după cum urmează: între orele 0800 – 1145 prin apelare la telefon mobil (de luni până joi), între orele 2100-2300 la telefon fix sau mobil (în orice zi din săptămână);

3. în perioada în perioada 9-26 aprilie 2009 înscrierile se fac numai seara între orele 2100-2300, prin apelare la telefon mobil;

4. nu trimiteţi banii sau fotografiile înainte de a fi înscrişi, deoarece, fiecare cadru didactic participant, în momentul înscrierii, va primi un număr de ordine, număr care se va trece pe mandatul poştal la locul de corespondenţă şi pe dosul fotografiei;

5. orice modificări privind participarea, înlocuiri de persoane, retragerea se comunică până la data de 15 mai 2009;

6. pentru buna desfăşurare a acţiunii este necesar să contribuiţi cu o sumă de 10 RON pentru primul copil participant (pentru al II-lea, al III-lea, al IV-lea ş.a.m.d. se plăteşte câte 6 RON de persoană), sumă care poate fi transmisă prin mandat poştal la inst. Teodorescu (str. Nicolae Bălcescu, bl. 12, sc. C, et. I, ap. 3, Bacău, cod: 600051) până pe data de 15 mai 2009 (data poştei);

7. fotografiile pentru concurs se vor expedia până pe data de 8 mai 2009 (data poştei, STRICT!).



Program de desfăşurare:

- ora 930 – 1000 Primirea participanţilor şi a invitaţilor la Teatrul Dramatic „George Bacovia” Bacău;

- ora 1000 – 1300 Parada participanţilor;

- ora 1300 – 1400 Deliberarea juriului; program artistic pentru participanţi;

- ora 1400 – 1500 Acordarea premiilor.







INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL,

DIRECTOR C. C. D.,

DIRECTOR,



ŞCOALA „MIHAIL SADOVEANU“,



PROF. OVIDIU COJOCARU PROF. GABRIEL STAN PROF. DANISIA DUMEA



0 0

04.11.2009 11:27 viki52

Super initiativa...felicitari! Doamnelor, suntem multe cadre didactice in tara si nu putem participa toti intr-un singur oras, fie el Bacau sau Bucuresti, asteptam unul si in Cluj sau Targu Mures. La mai mare!

0 0

04.11.2009 11:38 madalin77

Ideea concursului este buna. Fara suparare dar cred ca vom inita si noi unul. Se preteaza si la noi in invatamantul special

0 0

16.11.2009 11:01 anielacili - Autor

Revin si va anunt data de desfasurare: 12 DECEMBRIE 2009, la Sc. Nr. 194 MArin Sorescu.

Probabil s-a suprapus scanul cu semnaturile peste text.

Multumesc celor care mi-au atras atentia.

0 0

16.11.2009 15:30 anielacili - Autor

Urmare a telefoanelor primite, confirm faptul ca acea casuta postala la care vor fi trimise fotografiile este in BUCURESTI.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN