Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Metodologia de obtinere a gradatiei si a salariului de merit 2005

La www.sinv.ro a fost afisata metodologia de obt¸inere a gradatiei si a salariului de merit.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: juris | 08.02.2005 18:06 | 2602 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (3)

0 0

08.03.2005 20:02 mirceaorasanu

As propune ca cei ce doresc gradatia de merit sa manifeste spirit de creativitatein procesul de invatamant ,si sa se ia in consideratie cel putin trei lucrari metodologice fundamentale cu aplicatie imediata si de perspectiva

0 0

08.03.2005 20:05 mirceaorasanu

Sa se schimbe denumirea recunoasteriimeritelor, pentru cei ce lucreaza in invatamant

si sunt oportuni cu aplomb .

0 0

02.05.2005 21:30 minsca54

Metodologia este deficitara,lasa cale libera tupeistilor si incurajeaza clientelismul,cu largul acord al ISJ,care atribuie directorilor salarii de merit,fara sa faca nici o evaluare.

Oricum e jenant sa ceri,prefer varianta analizei si propunerii de catre Consiliul de Administratie si a aprobarii de catre Consiliul Profesoral.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

3 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN