Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Seminar National "Educatia Mileniului III - Educatia Ecologica"

Inspectoratul Şcolar al Judeţului Suceava în parteneriat cu Şcoala cu clasele I-VIII Nr.5 „Bogdan Vodă” Rădăuţi şi Colegiul Naţional „Eudoxiu Hurmuzachi”, organizează SEMINARUL NAŢIONAL ,, EDUCAŢIA MILENIULUI III - EDUCAŢIA ECOLOGICĂ``- ediţia a III-a, care are ca obiectiv general diseminarea activităţilor din cadul şcolilor care implementează cu succes programele internaţionale coordonate de Foundation for Environmental Education şi Centrul Carpato Danubian de Geoecologie Romania. Acţiunea va avea loc în ziua de 31 mai 2008, ora 900, la Colegiul Naţional „Eudoxiu Hurmuzachi” Rădăuţi, Calea Bucovinei, nr. 5 , tel. 0230561522 sau fax. 0230566048 şi Şcoala cu clasele I-VIII Nr.5 „Bogdan Vodă” Rădăuţi, Str. Eudoxiu Hurmuzachi , nr. 7, tel.0230561161 .

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: corneliahatnean | 01.03.2008 20:42 | 1671 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Biasul de confirmare in rolul de parinte

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN