Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

COLOCVIUL NAŢIONAL CONSTANTIN NOICA, EDIŢIA I, ALEXANDRIA 2009 – 2010

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

SCOPUL:  Dezvoltarea parteneriatului şcoală-comunitate şi centrarea interesului asupra elevului ca cetăţean activ şi intelectual cu o gândire critică; promovarea valorilor şi dezvoltarea capacităţilor interpretative prin realizarea unor eseuri; formarea şi dezvoltarea de atitudini prin asumarea de valori care vizează calitatea.  Atragerea efectivă a elevilor în organizarea unor activităţi cu caracter extracurricular, conducând la creşterea numerică şi calitativă a acestor activităţi.

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: fanica_luca | 19.01.2010 10:50 | 1561 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (4)

0 0

19.01.2010 22:17 ligia_s

Daca un elev participa la ambele sectiuni, plateste 70 lei??

0 0

21.01.2010 16:49 fanica_luca - Autor

nu, plateste doar pentru o singura sectiune.

0 0

22.01.2010 15:59 cristib2k

felicitari pt material!

0 0

22.01.2010 15:59 cristib2k

felicitari pt material!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN