Simpozionul Internaţional „Educaţia deficientului de vedere. Abordări actuale şi de perspectivă”
Perioadă înscriere: 30.11.-0001
Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001
„Dacă privirea mea n-ar fi îndreptată exclusiv spre exterior, dacă aş reuşi să mă văd pe mine însumi aşa cum sunt, probabil că aş fi mai îngăduitor faţă de imaginea Celuilalt. Dacă aş putea să mă judec, măcar o clipă, pentru ceea ce am făcut şi pentru ceea ce continuu să fac, fără îndoială că n-aş fi un judecător atât de sever al celorlalţi...”
Ştefan Augustin Doinaş
MINISTERUL EDUCAŢIEI, CERCETĂRII ŞI INOVĂRII
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 2
ŞCOALA PENTRU DEFICIENŢI DE VEDERE
ORGANIZEAZĂ:
SIMPOZIONUL INTERNAŢIONAL DE COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE
"EDUCAŢIA DEFICIENTULUI DE VEDERE.
ABORDĂRI ACTUALE ŞI DE PERSPECTIVĂ"
BUCUREŞTI, 14 MAI 2010
Contextul european în care România s-a înscris de la 1 ianuarie 2007 ne dă speranţa că şi în ţara noastră comunitatea (locală, regională etc.) este spaţiul în care cu toţii ne întâlnim pentru a contribui la dezvoltarea ei. Prin acţiunile întreprinse azi, tinerii de mâine vor şti că au aceleaşi drepturi, că li se oferă aceleaşi şanse, că împreună pot convieţui, lucra, petrece timpul liber.
Democratizarea este o stare de spirit şi o stare de fapt care se instituie atât în interiorul instituţiei şcolare cât şi în afara ei, în societate, în general. În măsura în care societatea înaintează spre democraţie, şcoala trebuie să se afle în dialog autentic şi permanent cu societatea, străduindu-se să realizeze punţi de legătură între nevoile educaţionale, resursele/disponibilităţile intelectuale ale copiilor / tinerilor şi perspectivele de dezvoltare economică a societăţii.
În acest context, ŞCOALA PENTRU DEFICIENŢI DE VEDERE, BUCUREŞTI, ORGANIZEAZĂ SIMPOZIONUL INTERNAŢIONAL „EDUCAŢIA DEFICIENTULUI DE VEDERE. ABORDĂRI ACTUALE ŞI DE PERSPECTIVĂ” sub deviza: ÎN TOATE, PARTENERI EGALI!
Lucrările vor trata teme cuprinse în cele cinci secţiuni ale simpozionului. Articolele profesorilor din România dar şi ale celor din şcolile Europei, cu exemple din propria activitate didactică, vor putea fi o dovadă a faptului că există o Europă comună a educaţiei în care toţi tinerii primesc acelaşi tip de informaţii, prin metode inovatoare şi creative, pentru a avea şanse egale în vederea viitoarei integrări pe piaţa muncii.
SECŢIUNI:
1.Educaţia timpurie a deficientului de vedere;
2.Utilizarea curriculum-ului în educaţia deficientului de vedere;
3.Dezvoltarea orientării profesionale pentru deficienţii de vedere;
4.Copilul deficient de vedere şi comunitatea;
5.Diferiţi, dar egali!
Interes general |
Toate disciplinele |
Evenimente
Propus de: dana_ella | 31.01.2010 16:48 | 1226 vizualizări
Comentarii (1)
12.03.2010 13:53 miritacarmen
sunt mirita carmen de la liceul pentru deficienti de vedere, rog sa imi comunicati daca au fost trimise materialele mele .Va mnultumesc
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.